Wpis z mikrobloga

@pahamakaa po Niemczech latało mi się bardzo wygodnie Citroenem C5 III, diesel 2.0 hdi. Tylko że przestali je robić w 2017, więc jak chcesz coś nowego to nie wiem. Sam się chętnie dowiem
@albadorap

Szukaj auta dobrze wyciszonego i z dobrą skrzynią biegów zf/DSG/lexusowe wszystkie


Jak można szukać czegoś dobrze wyciszonego? pytam o praktykę. przecież na jeździe próbnej nie powiem: 'a tylko coś szybko sprawdzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)'
@K_R_S czy auto jest dobrze wyciszone wiesz już przed wyborem auta, bo czytasz opinie i sprawdzasz testy a druga sprawa to wiadomo że Mercedes klasy s Lexus LS czy BMW serii 7 bedziesz mógł mówić szeptem przy 200kmh a mercedesem c klasa czy BMW serii 3 to przy 150 juz jest mocny huk
@albadorap ja tego nie wiem, więc pytam. Jest gdzies napisane jak cicho jest w aucie przy 200km/h? (nie czytam tak płynnie po niemiecku, żeby kupować ichniejszego AutoManiaka)
@jasieczek hmm, może coś poprawili po lifcie bo u mnie całkiem spoko, ale też możemy mieć inną tolerancję na hałas. No i nie mam za bardzo porównania do jakichś premium kombi/limuzyn z ostatnich lat żeby mieć szerszy obraz.
Jak można szukać czegoś dobrze wyciszonego? pytam o praktykę.


@K_R_S: najgłupszy ale chyba najłatwiejszy sposób to jazda 100km/h na takich obrotach jakbyś miał 200km/h XD wtedy będziesz miał obraz jak to może wyglądać ale żeby mieć totalnie pewność to najlepiej auto na weekend i testujesz po swojemu jak się poruszasz zwyczajnie.
C5 aircross


@albadorap: Ostatnim autem z zawieszeniem Hydractive było C5 X7

jazda 100km/h na takich obrotach jakbyś miał 200km/h XD


@PeterFile: ale tu przedewszystkim idzie hałas z opon i powietrza, silnik to tam #!$%@?.

może coś poprawili po lifcie


@beerman: przy lifcie (tym z flagą na skrzyni biegów) poprawili wyciszenie a i ten ostatni ( z matrycowymi reflektorami) mogl dolozyc swoje.
ale tu przedewszystkim idzie hałas z opon i powietrza, silnik to tam #!$%@?.


@pankalmar: tak, ale należy brać na to poprawkę, jak się lata trasy to raczej wie co się dzieje przy wyższej prędkości.
@PeterFile e tam. większość hałasu przy dużych prędkościach nie podchodzi z wysokich obrotów silnika (Citroen C5 ciągle jest wtedy poniżej 3tys.) a z pokonywania oporów powietrza. I dlatego wygłuszenie na tu duże znaczenie
@Szlasio przez 200k to tam się w sumie nic poważnego nie zepsuło, teraz tylko cos stuka w zawieszeniu/kole przy 40-50 kmh ale to może być opona #!$%@?, naprawy tylko ASO wchodzą w grę i są bardzo drogie porównywalne z S klasa w sumie, wymiana lampki tablicy rejestracyjnej to koszt coś około tysiąca zł, szyba przednia z 5k kosztuje albo lepiej, na szczęście psuje się rzadko