Aktywne Wpisy
snickers111a +128
#!$%@? zamówiłem se piccunie na glovo bo posiadówa w domu, czekam ponad 3 godziny na dostawe, byly w międzyczasie dwa telefony, że pizze juz w piecu, a potem że już dostawca wiezie.
No i przyjechała, niedość, że zimna to mam wrażenie że dostawca latał bokiem z tą pizzą bo wygląda tak jak na foto pic rel.
Daje chłopu 150zł (zamówienie za 145zł) - już 5 zł nie chciałem bo po takim czekaniu
No i przyjechała, niedość, że zimna to mam wrażenie że dostawca latał bokiem z tą pizzą bo wygląda tak jak na foto pic rel.
Daje chłopu 150zł (zamówienie za 145zł) - już 5 zł nie chciałem bo po takim czekaniu
Ziarenkokawy +1
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wyświetlenia wyświetleniami, ale mimo wszystko nie wydaje mi się, żeby bardziej prestiżowi sponsorzy z większymi budżetami na reklamę chcieli być kojarzeni z polityką, pudelkowymi i kontrowersyjnymi treściami Stanowskiego w których gnoi ludzi (tak jak Janoszek).
Myślę, że Smokowski mógł mieć dużo racji w tym, że sponsorzy przychodzą dla nazwisk (i ogólnego kojarzenia ze sportem), niż dla samych wyświetleń Stanowskiego. Kanał Sportowy jako całość jest bardziej atrakcyjny dla reklamodawców.
#kanalsportowy
@Niss: Wydaje mi się, że źle myślisz, weź pod uwagę reklamy telewizyjne, czym więcej widzów ma stacja telewizyjna, tym droższe reklamy w danym medium. Więc od liczby widzów zależą stawki a nie nazwisk, oczywiście nazwiska na początku mogą przyciągnąć widza, ale później liczy się treść która przyciąga
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konflikt-krzysztof-stanowski-marcin-najman-reklama-tyskie-przejdzmy-na-ty