Wpis z mikrobloga

Wydaję mi sie, że Stanowski może się przejechać na tym odejściu.
Wyświetlenia wyświetleniami, ale mimo wszystko nie wydaje mi się, żeby bardziej prestiżowi sponsorzy z większymi budżetami na reklamę chcieli być kojarzeni z polityką, pudelkowymi i kontrowersyjnymi treściami Stanowskiego w których gnoi ludzi (tak jak Janoszek).

Myślę, że Smokowski mógł mieć dużo racji w tym, że sponsorzy przychodzą dla nazwisk (i ogólnego kojarzenia ze sportem), niż dla samych wyświetleń Stanowskiego. Kanał Sportowy jako całość jest bardziej atrakcyjny dla reklamodawców.

#kanalsportowy
  • 6
  • Odpowiedz
Myślę, że Smokowski mógł mieć dużo racji w tym, że sponsorzy przychodzą dla nazwisk i ogólnego kojarzenia ze sportem, niż dla samych wyświetleń Stanowskiego.


@Niss: Wydaje mi się, że źle myślisz, weź pod uwagę reklamy telewizyjne, czym więcej widzów ma stacja telewizyjna, tym droższe reklamy w danym medium. Więc od liczby widzów zależą stawki a nie nazwisk, oczywiście nazwiska na początku mogą przyciągnąć widza, ale później liczy się treść która przyciąga
  • Odpowiedz
@Niss: wycofali się przez gównoburzę wokół drażliwego tematu, co nie zmienia faktu, że w internecie od lat wydaje się olbrzymie pieniądze na reklamę u influencerów, którzy nie tworzą absolutnie żadnych wartościowych treści i mają się oni świetnie. Przypominam, że główny dziś sponsor pojawił się w Kanale Sportowym za sprawą konfliktu Stanowskiego z Najmanem
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konflikt-krzysztof-stanowski-marcin-najman-reklama-tyskie-przejdzmy-na-ty
  • Odpowiedz
@Niss: powiedz mi w jaki sposób Stanowski zgnoił Janoszek? W ten sposób że powiedział całą prawdę o niej? W takim razie to raczej ona siebie zgnoiła nie uważasz?
  • Odpowiedz