Wpis z mikrobloga

Mateusz 30 Podkarpacie

Zgłoszenie 16511d44275cc1cf z dnia 2023-11-08 23:11:45

Imię: Mateusz
Wiek: 30
Miejscowość: Podkarpacie

Kim jestem?
Z zawodu i zamiłowania jestem inżynierem - robię to co zawsze chciałem robić. Charakter mam dość uparty, choć staram się stopować go przez roztropność. Ogólnie układam sobie życie samodzielnie po swojemu - organizuję miejsce do życia, posadziłem niejedno drzewo, no z synem jest póki co problem :P
Mam sporo zainteresowań, więc wolny czas poza pracą i hobby głównie poświęcam najbliższym. Nie chciałbym tutaj pisać wszystkiego o sobie i wszystkiego zdradzać - jeśli znajdzie się ktoś, kto chciałby mnie bliżej poznać - zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej.

Wygląd
Brunet średniego wzrostu, niebieskooki, z twarzą podobno wzbudzającą zaufanie :)

Zainteresowania
Historia szczególnie ostatnie 100 lat, strzelectwo sportowe, muzyka w tym instrumenty klawiszowe, książki związane z kulturą, wiarą, preferuję filmy zdecydowanie z zakurzonych półek. No i oczywiście majsterkowanie, bardzo lubię naprawiać różne rzeczy!

Czego oczekuję?
Chętnie poznam kogoś docelowo do bliższej relacji, ale nie zamykam się tylko na to, bo dobrą sprawą jest mieć wartościowych znajomych. Jestem dość otwartym umysłem, jednak najważniejsze by porozumiewać się na tej samej płaszczyźnie najważniejszych wartości. Z pewnością musi to być osoba z poczuciem humoru (najlepiej memiarskim)!

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Nie ważne co to będzie, ważne, że będziemy robić to razem i będzie sprawiać wiele radości. W dresie, w garniturze, na plaży, w górach czy w lesie, nawet w domu. Jeżeli po wszystkim będziemy to wspominać do końca życia z pewnością będzie to taki idealny dzień ;).

Stosunek do ślubów, dzieci, używek