Wpis z mikrobloga

N. 33 kujawsko-pomorskie

Zgłoszenie 6712ff2b311eb18f z dnia 2023-11-08 19:30:04

Imię: N.
Wiek: 33
Miejscowość: kujawsko-pomorskie

Kim jestem?
Jestem mireczkiem, który lubi swoje życie, idzie z uśmiechem na twarzy przed siebie w świat. Zawodowo pracuję jako inżynier. Mam to szczęście, że lubię swoją pracę i sprawia mi ona dużą przyjemność.
Lubię rozmawiać z ludźmi, poznawać nowych oraz utrzymywać stare kontakty. Preferuję raczej domówki niż wyjścia do klubu. Chętnie wyjdę porobić fajne rzeczy po pracy, jednakże posiedzieć w mieszkaniu i leniuchować od czasu do czasu też jest w porządku.

Wygląd
180 cm, 68 kg wagi, okulary na nosie, ciemne włosy albo ich brak na głowie

Zainteresowania
W wolnych chwilach i przy sprzyjającej pogodzie lubię pojeździć małym, czerwonym, zabytkowym samochodem polskiej produkcji (o ile się nie akurat zepsuje, a psuje się często xD). Poza tym uprawiam sport - biegam (na wiosnę jest plan pobiec w półmaratonie) oraz gram w tenis. Lubię także pograć w planszówki, interesuję się piłką nożną, szczególnie na polskim podwórku.
Poza tym lubię podróżować, szczególnie po Polsce. Mam takie małe wyzwanie - chcę odwiedzić wszystkie trójstyki polskiej granicy. Na razie mam niecałą połowę. Wypady dwu- albo trzydniowe są dla mnie idealne, choć dłuższymi także nie pogardzę. Chętnie także zwiedzam muzea, szczególnie te dotyczące przemysłu czy historii najnowszej.
Nałogowo słucham podcastów, interesuje się także militariami oraz historią II wś.

Czego oczekuję?
Chciałbym stworzyć związek, w którym będziemy się na wzajem wspierać, szczerze rozmawiać i pomagać na co dzień. Wierzę, że uda się zbudować relacje, gdzie będę z drugą połówką tworzył jedność, przy jednoczesnym pozostawieniu przestrzeni dla siebie. Ważne jest dla mnie, by druga osoba miała także swoje zainteresowania, swoje hobby, swoje grono znajomych. A przede wszystkim - by była dojrzała emocjonalnie, potrafiła rozmawiać o problemach w związku a nie uciekała przed nimi.