Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Za jakiś czas będę szukał swojej pierwszej pracy w grafice 3d,
konkretnie w projektowaniu (modelowanie, teksturowanie itd.) realistycznych modeli, bo to umiem najlepiej. Oczywiscie łącznie z teksturowaniem.
Dobrze też mi idzie modelowanie low poly i w przyszłości wolałbym pracować w gamedevie.
Uczę się cały czas teksturować w substance painter i zwiększam skille.
Znam też główne programy od Adobe

Problem jest w tym, że obecnie pracuję w branży nie związanej z grafiką i całą naukę zostawiam na czas po pracy i weekendy, a nawet l4 wykorzystuję w pełni na naukę. Nie jestem w stanie codziennie uczyć się parę godzin, ale się staram.

Gdybym był bardziej pewien, że mam szansę na pracę w ciągu 2 miesięcy bez doświadczenia to bym zwolnił się z tej i mocno pocisnął całymi dniami...
Portfolio mam prawie gotowe, choć ciągle uczę się nowych mechanik i cały czas wydaje mi się, że to nie jest wystarczające...

Przede wszystkim nie mam doswiadczenia. Jak mogę je złapać? Janusze biznesu raczej nie potrzebują takich grafików, więc nawet praca poniżej minimalnej mi odpada... Może macie wskazówki w jaki sposób najłatwiej coś mieć w cv?
#grafika #grafikakomputerowa #pracbaza #3d #grafika3d #blender



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 16
Ja nie grafik 3d (mnie interesuje webdesign) więc nie znam tej branży ale jestem w nieco podobnej sytuacji.

Moja rada to spróbuj zarabiać kasę z tymi umiejętnościami które masz teraz. Jakby Ci się udało coś zarobić to wtedy możesz pracować na pół etatu albo na 3/4 i będziesz miał więcej czasu na naukę i szukanie pracy na full time. Jak zarobisz jakąś kasę to dostaniesz dodatkową motywacje do działania. Poza tym w