Aktywne Wpisy
Ranger +253
Zwroty, po których wiesz, że osoba, która go wypowiedziała/napisała, jest upośledzona umysłowo.
Ja zacznę:
1. Uśmiechnięta Polska
#glupiewykopowezabawy #heheszki
Ja zacznę:
1. Uśmiechnięta Polska
#glupiewykopowezabawy #heheszki
Aokx +35
Jak chcecie dowiedzieć sie czy kobieta jest dziewicą spytajcie się jej co sądzi o tym że niektórzy meżczyźni wolą dziewice, jak poleci atak to wiadomo. Można też zadać pytanie kontrolne "co to znaczy być dziewicą?" bo lubią naginać definicje dziewictwa.
#logikarozowychpaskow
#logikarozowychpaskow
mam problem z podłączeniem przekaźnika (lexton LXP429 12V 40A) w samochodzie. W moim jak i pewnie w większości aut światła pozycyjne świecą się jednocześnie ze światłami mijania, ja chcę to zmienić i w momencie zapalenia świateł mijania to przednie światła pozycyjne mają gasnąć (nie chcę ingerować w włącznik świateł)
no więc wymyśliłem że zrobię to przekaźnikiem, z tym że w momencie włączenia świateł mijania pali bezpieczniki mijania 7.5A oraz 10A. Zrobiłem wstępną diagnozę i tak:
- przewody od przekaźnika wymieniłem wszystkie na nowe więc to nie ich wina
- przekaźnik testowałem na stole w domu przy użyciu 18650 i bezpiecznika i wszystko działa - czyli rozłącza pozycje przy włączeniu mijania
- jeżeli świateł mijania w ogóle nie podłączę pod przekaźnik to nie wywala bezpiecznika więc obwód w aucie jest ok i jak na włączniku świateł włączę pozycje to zapalają się pozycyjne
przekaźnik połączyłem w następujący sposób jak na zdjęciu:
86 - minus podłączony do zbiorowego minusa w aucie
87A - żarówki pozycyjne (żarówki są odcięte od obwodu auta - osobnym obwodem połączyłem lewą i prawą pozycję oraz przekaźnik wejście 87A)
30 - tu wpiąłem poprzednio odcięty przewód z obwodu w samochodzie na którym pojawia się 12V w momencie włączenia pozycji
85 - tu wpiąłem przewód wychodzący z obwodu świateł mijania gdzie pojawia się 12V w momencie włączenia świateł mijania
no i teraz nie mam pomysłu co robię nie tak że pali mi bezpiecznik, może jest jakaś oczywista oczywistość której nie widzę
Kiedy zasilanie masz odłączone od 85-86 to masz przejście między stykami 30-87a.
Jak podłączysz zasilanie do 85-86 to masz przejście między stykami 30-87.
85-86 podłączasz obwód włącznika w pozycji świateł mijania.
30-87a podłączasz odwód świateł pozycyjnych.
Z chwilą jak przełączysz włącznik świateł na światła mijania to na przekaźniku odcina zasilanie do świateł pozycyjnych.
Tak z ciekawości. Dlaczego chcesz odłączyć światła pozycyjne?
@HardWax: zaraz to wypróbuje ale już kończą mi się bezpieczniki
@HardWax: bo mi się nie podoba jak się świecą i pozycje i mijania jednocześnie, znacznie ładniej to wygląda jak się świecą albo tylko pozycje albo tylko mijania. I tak chce niedługo wszystkie światła podłączyć pod wled czy coś takiego,
We wszystkich samochodach światła mijania zaświecają się razem z pozycyjnymi, pozycyjnych przednich nie widać jeśli są w tym samym reflektorze. Pozycyjne tylnie są wyłączone tylko jeśli używasz świateł dziennych.
Auto z wyłączonymi światłami pozycyjnymi nie przejdzie przeglądu, tak samo możesz mieć problem z policją.
Jeśli masz w aucie kontrolę spalonej żarówki, to nie pozbędziesz się
@ZikMiak: przy tym aucie to nie ma znaczenia, nie potrzebuje przeglądu
@ZikMiak @HardWax dzięki za pomoc, temat rozwiązany. Wadliwe się okazały przekaźniki które miałem. Kupiłem nowe i wszystko działa przy podłączeniu jak na zdjęciu. Nie pali już też bezpieczników więc obstawiam że dostałem wadliwe przekaźniki gdzie nie te kable były połączone i robiły zwarcie