Aktywne Wpisy
MokrySuchar +88
Jest jakiś chętny reprezentant tagu #famemma wystąpić na Bitej Śmietance?
Oferujemy mysteryboxa i koszulkę (+koszty transportu).
Oferujemy mysteryboxa i koszulkę (+koszty transportu).
paczelok +953
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Szukałem rejestratora NVR i trafiłem na "Magię rabatów do 60% taniej".
https://lp.morele.net/promocja-halloween/?producent=TP-Link
Na promocji w super ofercie: Rejestrator "TP-Link VIGI NVR1008H-8MP" (> 50% taniej)
Zamawiam, płacę, rachunek i przychodzi paczka.
Paczka zawiera sprzęt "TP-Link VIGI NVR1008H" który kosztuje normalnie ~400zł (Na promocji zapłaciłem 437zł)
Sprawa zgłoszona jako reklamacja logistyczna, odpowiedź:
"Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Niestety do opisu wdarł się błąd. Nie posiadamy dostępnej wersji z opisu. Proszę o informację czy życzy sobie Pan zwrotu produktu czy zatrzyma go Pan wraz ze zwrotem 60zł"
No fajna formułka ale od 3 dni dalej wisi "błąd" + jest ten "błąd" na promocji i kolejne osoby dają się naciąć. Co lepsze normalnie są wylistowane 2 oddzielne produkty u nich na stronie:
https://www.morele.net/rejestrator-tp-link-vigi-nvr1008h-8mp-8-kanalow-12594680/
https://www.morele.net/rejestrator-tp-link-vigi-nvr1008-8026272/
I przy "TP-Link VIGI NVR1008H-8MP" widać normalnie dostępność produktów w magazynach i u dostawców.
Kontaktowałem się z UOKIK i odpowiedzieli że w takim przypadku powinienem wysłać do nich "Przedsądowe wezwanie do wydania towaru"
Ktoś walczył z Morele w podobnej sprawie i wygrał?
Podobno to jest w ogóle normalna praktyka że w ten sposób robią promocje a następnie stwierdzają braki w magazynach.
#morele #oszukujo #prawo #uokik
1. Dostałem informację, że adres musi być ten sam, więc nic nie dostanę mimo, że nie wskazano który punkt ich regulaminu jasno stwierdza ten fakt. 500