Wpis z mikrobloga

Hejka, nie wiem czy kręcić Małysza z tego powodu co mnie spotkało w auchan

TLDR;


Bardzo proszę o pomoc co mogę zrobić w następującej sytuacji. Opiszę wszystko od początku

1. W dniu 5 października 2023r dokonałem zakupu 11 produktów w sklepie auchan za ponad 1100zł. W tym zakupiłem patelnie, która brała udział w promocji 100% zwrotu w formie e-bonu.
2. W dniu 7 października zareklamowałem rzeczoną patelnie ze względu na jej wadę - brzeg był wklęśnięty
3. 21 października otrzymałem informację o rozpatrzeniu reklamacji pozytywnie i decyzji o zwrocie środków. Tego samego dnia udałem się do sklepu aby odebrać pieniądze
4. Gdy udałem się do sklepu po odbiór to otrzymałem odpowiedź, że pieniądze nie będą zwrócone bo dostałem ebony i wynika to z regulaminu. Poprosiłem zatem o przytoczenie punktu regulaminu, na który się powoływał pracownik sklepu. Oczywiście żadnego takiego punktu w regulaminie nie było. Potem przez prawie 2 godziny trwała przepychanka słowna między mną a kolejnymi pracownikami. Na sam koniec otrzymałem informację, że jednak mogę otrzymać pieniądze ale w formie zasilenia konta skarbonki (konto skarbonka działa jak voucher do sklepu). Odmówiłem, ze względu na to, że zgodnie z przysługującymi mi prawami konsumenta chciałem otrzymać pieniądze. Finalnie złożyłem skargę ze względu na nieotrzymanie zwrotu środków.

PS. W regulaminie jest zapis, który działa na moją korzyść i potwierdza prawo do uzyskania zwrotu środków, tj. .

[E-bon a zwroty] Zakupione Produkty promocyjne nie podlegają zwrotowi z wyjątkiem przypadków, gdy zwrot następuje w wykonaniu uprawnień przysługujących Uczestnikowi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z powodu braku zgodności towaru z umową.

Mam też wszystkie dokumenty, które potwiedzają to co napisałem a także nagrania z rozmowy z pracownikami auchan
  • 2