Wpis z mikrobloga

@cacyyy: Kolizyjny? To chyba wystarczy zaznaczyć kropki na zębatkach.

A jak się pasowe koła zdejmuje? Jakiś ściągacz pewnie trzeba i demontować chłodnicę?

@ThomasPol Niedawno gadałem z chłopem co mercedesa 124 sprzedał za 4000. A za chwilę stał on w komisie za 15000. Żona mu kazała, bo wstydziła się sąsiadów takim złomem jeździć. I kupił jakas renówkę z 2010.
@7160: Koła pasowe od pasków osprzętu to tylko na dole musisz odkręcić. Jak nie masz obrobionych tych czterech śrub na imbusa albo sam ich nie obrobisz to łatwa robota. Możesz zdjąć wentylatory z chłodnicy z ich obudową aby mieć lepszy dostęp.
Jak chcesz ustawiać wg. instrukcji to sprawdź czy koło wałka pośredniego zgadza się zgadza ze znakami przed zdjęciem starego rozrządu bo czasem ludzie ustawiają ten wałek pośredni byle jak a