Próbuję z kolegą pracować wspólnie na projekcie w UE5. Chcemy to robić zdalnie i nie możemy połączyć się do tego samego projektu. Robiliśmy to zgodnie z tutorialami. Udostępnianie na Gicie projektu jednego z nas. Ustawianie ip i nadal nic. Obejrzałem kilka filmów, przeczytałem parę stron i nadal lipa. Czy ma ktoś pomysł jak z tym sobie poradzić? Wyniki z google punktują fixy wyłącznie do tych kroków. #pytaniedoeksperta #pytanie #unreal #unrealengine
@kieszen: szczerze to nie wiem czy to nadal działa w ue5 XD kiedyś w ue4 próbowałem z tego korzystać to było mega #!$%@?. Lepiej postawcie repo i niech każdy robi rzeczy u siebie na kompie. Użyj git lfs do dużych plików i zero problemu.
@uytx: Przez jakiś czas udało nam się pracować w ten sposób. Problem zawsze pojawiał się po powrocie następnego dnia. Okazywało się, że pliki nie te same, albo brak połączenia pomimo tych samych ustawień. Ogólnie totalna #!$%@?. Obecnie próbujemy z tym repo od początku i raczej przy tym zostaniemy. Masz może jakieś rady co do użytkowanai tego? Zapewne swoje #!$%@? ma.
@kieszen: do użytkowania repo? Najgorsze z plikami .uasset jest to, że to binarki więc nie da się tak łatwo rozwiązywać konfliktów jak z tekstowymi. Więcej minusów repo nie widzę. Albo się zgadujcie kto pracuje na jakim pliku i żeby drugi nie dotykał, albo skorzystaj z pluginu https://github.com/ProjectBorealis/UEGitPlugin
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link