Wpis z mikrobloga

Zakupiłem najtańszy lot #finnair w dwie strony, z A do B pod koniec października oraz z B do A kilka dni później. Moje plany niestety się zmieniły i nie mogę skorzystać z pierwszego lotu (z A do B) ale za to mogę skorzystać z powrotu (B do A). Według polityki lini lotniczej tracę całe połączenie (oba loty) ponieważ nie podróżuję w jedną stronę, co jest sytuacją absurdalną.

Próbowałem "odłączyć" od siebie te loty tak aby miały oddzielny booking reference, niestety tak się nie da. Również nie mam możliwości zmiany czegokolwiek związanego z tym lotem. Poinformowano mnie że albo lecę albo wszystko tracę.

Wiem też że samo wykonanie check in w ich aplikacji nie pozwoli mi na zachowanie podróży, więc zastanawiam się do jakiego kroku mógłbym się posunąć aby zachować lot powrotny.
Do lotniska A mam blisko, to lotnisko jest małe i oferuje wyłącznie jedno połączenie do jednego miasta, więc mógłbym przejść check in (wtedy skanowany jest mój bilet) ale w momencie wejścia na pokład samolotu mogę po prostu poinformować cabin crew że otrzymałem telefon i mam family emergency i nie mogę lecieć. Mógłbym taką sytuację nawet zasymulować po przejściu przez bramkę już siedząc w samolocie.
Nadal w takim wypadku stracę lot z B do A?

#podrozujzwykopem #linielotnicze
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach