Wpis z mikrobloga

Jutro wybór "ostatecznego" wariantu przebiegu A4

Będzie cholernie ciekawie, bo jeśli utrzymają wariant 1 czyli rozbudowę w istniejącym śladzie, to ludzie z gminy Kąty Wrocławskie chyba miasteczko protestacyjne pod GDDKiA na Powstańców czy w Warszawie postawią. Ostatnie tygodnie pokazują, że to nie ma sensu, czytaj wariant 1, bo niezależnie w ktorym kierunku coś się nie wydarzy, to nie dość że stoi A4 to jeszcze AOW cierpi z powodu niewydajnego węzła Pietrzykowice, którego przeniesienie 2km dalej do Strzeganowic da tyle, że auta obsługujące LG i strefę w Pietrzykowicach/NWW, rozjeżdża Sadków i "centrum" właśnie Pietrzykowic.
#wroclaw #polskiedrogi #autostradypolska może @Rusonaldo zająłbyś się temat tym tematem?
  • 24
@marsjanin2012: było, ale samo LG to zablokowało argumentem, ze nie zbudują fabryki baterii czy coś takiego. W grudniu 2018 roku mieliśmy przykład jak był remont na tym węźle co się działo i jak wówczas blokował się węzeł Wrocław Południe, bo wszycy, którzy jechali do LG/NWW od strony Legnicy nie zjeżdżali tu, a musili dalej. A węzeł Kobierzyce (btw debilna nazwa) nie wyrabiał
Nowy Wariant to +1mld kosztów.


@kolar1: czyli grosze w skali kraju. Jeżeli tak śmieszne pieniądze skażą cały Wrocław na kilka lat korków na A4 i AOW, a co za tym idzie też w całym mieście to będzie totalna porażka
Wiem że to niewiele w porównaniu do finansowania telewizji ale na innych projektach potrafią się kłócić o 10 mln. więc kto wie. Też jestem za nowym przebiegiem ale tereny wokół Wrocławia są dużo warte powyżej wyceny wywłaszczenia i protesty będą na pewno. Węzeł bielanski i tak się będzie korkował bo tam problemem jest relacja płn- płd i do tego dojdzie jeszcze wow w Karkonoską