Wpis z mikrobloga

@MaxOttoVonStirlitz: rdza, po zakupie od razu na konserwacje. Jak nie oczekujesz genialnych osiągów to bardzo spoko wóz, trochę ciasny w środku (jak na ten segment) i kiepsko wygłuszony, ale za to bezawaryjny (jeżdżę ponad 2 lata i wymieniałem tylko klocki, tarcze, olej i filtry)
@ksiak: miałem 2 sztuki 3BN z 17 roku (obie od nowości), jedna jeszcze została w domu i zostanie pewnie do zajechania. Auta nie miały robionej konserwacji, od spodu jest ok, jak w autach innych marek. Pozostałe elementy nadwozia bez śladów korozji.
@MaxOttoVonStirlitz mialem taka. Slabe wyciszenie wnetrza, ujowe prowadzenie zarowno na drogach krajowych jak i na autostradach, skrzynia biegow zaawansowana technologicznie jak z lat 90, slabe hamulce, swiatla led matrycowe to niesmieszny zart, skora cienka i slabej jakosci. Drugi raz na nia nie spojrze
Auta nie miały robionej konserwacji, od spodu jest ok, jak w autach innych marek. Pozostałe elementy nadwozia bez śladów korozji.


@Krmtzzz: czekaj czyli bez śladów korozji czy jednak ze śladami bo według tego co piszesz to korozja była. Wiesz, są samochody w ocynku i tam korozji na podwoziu po prostu nie ma. Mazda nie ma dobrego zabezpieczenia antykorozyjnego i z tego co mi wiadomo to się nie zmieniło.