Wpis z mikrobloga

#dirtbike #motoryzacja #mechanika #motocykle
Witam, mam zapytanie czy warto zaryzykować kupno crossa i jaka może być orientacyjna cena naprawy, gdyż nie siedzę kompletnie w temacie. Mianowicie cross yamaha yzf 426 z 2002roku, nowa korba, świeży tłok oraz cylinder, widać nowe uszczelki na silniku, do zrobienia wałki rozrządu. Kupione nowe zawory już dotarte. Poza tym wszystko podobno w bardzo dobrym stanie. Ogarnięcie tego może zamknąć się w jakich kwotach
Pozdrawiam
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

99% crossów na sprzedaz jest po remoncie. Dlaczego? Bo noe jesteś w stanie tego sprawdzić. Jest giełda starych części żeby dawać je kupującym ze niby po remoncie. A kto by robił remont za 10k żeby za chwile sprzedawać? Wole kupić do remontu i włożyć rzeczywiście nowe graty niż dać się nabrać.
  • Odpowiedz
@taq08: jak silnik dobrze pracuje, nie tłucze się, ma ciśnienie i moc to co za różnica czy po remoncie? Części możesz kupić różnej jakości, wręcz może być tak, że po remoncie jest gorzej niż przed, najlepiej poprostu przejechać się, zagrzać go, posłuchać. jak jest ok. to brać.
  • Odpowiedz
@taq08: 4paki to pole minowe, poki nie masz faktur na czesci z data albo zdjec z wymiany to traktujesz jak klamstwo. Juz pare razy jezdiłem 100km w jedną strone, zeby obejrzec sztuke po remoncie, ktora ostatecznie ledwie jechała, temat nie jest prosty bezpieczniej kupic 2T, nawet jesli wyjdą jakies problemy to koszta sa zupelnie inne, nawet w najgorzszym wypadku. Jesli ma byc bez homologacji to szukaj 2T, na poczatek nawet
  • Odpowiedz