Wpis z mikrobloga

Jakich odbiorców mailowych dołączyć do skargi na pocztę polską?

Paniusi przez telefon nie chciało się sprawdzić gdzie jest polecony sprzed tygodnia z ważnymi wynikami dla babci. W lokalnej poczcie okazało się, że w sortowni gdzie owa paniusia siorbie kawę i pierdzi w stołek. Musieliśmy jechać w jakieś zadupie przemysłowe po list, i oczywiście 'no kierowniczki nie ma'.

Jak nie ma, to dostanie ode mnie oficjalną skargę, i nie tylko ona. Niech się zrobi trochę ciepło łachudrom.

#afera #pocztapolska #oszukujo #partacze
Vaclav - Jakich odbiorców mailowych dołączyć do skargi na pocztę polską?

Paniusi prz...

źródło: temp_file4177458337079116617

Pobierz
  • 3
@Vaclav:
Skargi tylko przez formularz na stronie https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type

A co do informacji, gdzie jest list polecony, to masz emonitoring. Paniusia po drugiej stronie słuchawki nie ma dokładniejszych informacji (listy są skanowane przy nadaniu i potem dopiero w placówce docelowej).
Co do odbioru z sortowni, to formalnie nie ma takiej możliwości (to są olbrzymie hale), więc ktoś nagiął procedury i specjalnie przeszukał worki z listami, aby znaleźć twój list. Ta paniusia pewnie
@pcela: Co z tego, jak kroją e-monitoring z informacji o drodze pośredniej przesyłki, żeby nie było widać gdzie i jak długo leży! Łatwiej nie prezentować problemów niż je rozwiązać? Bo tak działa nasza Poczta Polska.
@tttomasz:
Przecież paczki mają szczegółowe śledzenie, co innego listy (te mają uproszczone śledzenie).
A dokładniejsze dane pokaże np. alipaczka.pl (nazwy WER-ów, zamiast tylko "terminal przeładunkowy" nadal są w śledzeniu, tylko bezpośrednio na stronie PP tego nie pokazuje).