Wpis z mikrobloga

mam komplet Lorinserow RSK2 18" 8.5J, stan dobry, byly proste ale ranty mialy jakies lekkie odrapania. pamietam ze doslownie pierwszego dnia po renowacji i polerce rantow pojechalem gdzies, zasuwala karetka na sygnale, chcialem zjechac i zarysowalem felge o kraweznik xD
mniejsza o to, felgi od 10 lat leza i raczej nie mam na czym ich uzyc.
co robi je ultra-rarytasem to fakt, ze one fabrycznie maja rozstaw 5x120 i otwor centrujacy pod BMW E39, poniewaz pochodza z M5 ze szwecji. zakladam, ze komus ten wzor musial sie tak bardzo podobac, ze zamowil sobie komplet. widzialem ich zdjecia na tym samochodzie i moim zdaniem wygladalo to slabo. sam mialem zalozone na E34 i podobaly mi sie, wiec wiadomo jak to z gustami ;)
no i tak sie zastanawiam, ile to moze byc teraz warte i czy rozstaw pod BMW dodaje, czy ujmuje wartosci xD
ps. szukalem bardzo wnikliwie sladow bo jakims napawaniu i nawiercaniu nowych otworow i jestem na 99% przekonany, ze tak to wyszlo z fabryki.
#motoryzacja #mercedes #bmw
Pobierz Steven_Hyde - mam komplet Lorinserow RSK2 18" 8.5J, stan dobry, byly proste ale ranty...
źródło: reanimacja
  • 6
@lgbtagdrtv: no ja sam mialem pierscienie pod E34 wlasnie. lepiej zeby otwor byl za duzy niz za maly wg mnie ;) jedyna rola otworu centrujacego jest centrowanie, wiec czy sa pierscienie czy nie, po dokreceniu to nie gra roli.
@prezeees: no wiem, Lorinser to typowo Mercedesowy tuner i nie spotkalem jeszcze lorinserow innych niz z rozstawem 5x112. ale mimo, ze rozstaw pod BMW czyni je jedynymi w swoim rodzaju, to niekoniecznie musi to dodawac im wartosci xD
@Steven_Hyde: ostatnio w zakopanem widziałem SLa na krótkiej blaszce i w całym pakiecie f01 lorinsera. Wygladał troche jak wieś tuning lub samochody z underground 2. Ale felgi to miał kozackie. Sprawdziłem katalog to z 30k dolarów mogł kosztować calutki pakiet, zawieszenie body, wydech felgi, kompresor. Felgi w katalogu oscyluja 1k $, ale to chyba za sztukę xd.