Aktywne Wpisy
m__b +60
Cześć Wykopowicze!
Od początku istnienia Wykopu staramy się, żeby to miejsce było wszystkich przestrzenią do swobodnej dyskusji, gdzie każdy z nas może wyrazić swoje zdanie bez obaw o cenzurę. To dla nas niezwykle ważne, bo to właśnie nasza niezależność sprawia, że Wykop jest takim wyjątkowym miejscem.
Jednocześnie, chcemy aby każdy mógł czuć się dobrze w przestrzeni jaką jest Wykop. Uważamy, że wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka. Dajemy każdemu swobodę wypowiedzi, ale zależy nam na tym, aby używane w dyskusji słowa nie raziły niczyich uczuć.
W związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne ograniczenia widoczności słów, które uważane są za kontrowersyjne. Mamy nadzieję, że dzięki temu, nawet najbardziej gorąca wymiana zdań nie sprawi, że ktoś poczuje się źle.
Od początku istnienia Wykopu staramy się, żeby to miejsce było wszystkich przestrzenią do swobodnej dyskusji, gdzie każdy z nas może wyrazić swoje zdanie bez obaw o cenzurę. To dla nas niezwykle ważne, bo to właśnie nasza niezależność sprawia, że Wykop jest takim wyjątkowym miejscem.
Jednocześnie, chcemy aby każdy mógł czuć się dobrze w przestrzeni jaką jest Wykop. Uważamy, że wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka. Dajemy każdemu swobodę wypowiedzi, ale zależy nam na tym, aby używane w dyskusji słowa nie raziły niczyich uczuć.
W związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne ograniczenia widoczności słów, które uważane są za kontrowersyjne. Mamy nadzieję, że dzięki temu, nawet najbardziej gorąca wymiana zdań nie sprawi, że ktoś poczuje się źle.
ForTravelSayYes +596
W związku z narzekającym tonem większości ludzi na suche 25-30 stopni odsyłam do klasyku (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#pogoda #l-------------j #z-------------j #l-------------j #z-------------j
#pogoda #l-------------j #z-------------j #l-------------j #z-------------j
Oto moje subiektywne kilka słów na temat tego modelu. Na plus:
- silnik - bardzo fajny, super elastyczny, ładnie jedzie już z niskich obrotów (3000+ rpm)
- skrzynia biegów, jak i quickshifter super zestrojone; QS bardzo komfortowo zmienia biegi w górę i w dół, nawet z 1 na 2 i odwrotnie (moim zdaniem pracuje znacznie lepiej niż w mniejszym modelu GSX 8S)
- gabaryty i masa motocykla bardzo na plus, można śmiało przeciskać się w korkach
- lusterka mocowane do owiewek zapewniają bardzo dobrą widoczność
- bardzo dobre światła
- świetne zawieszenie
- fajny wyświetlacz TFT
Na minus:
- kontrowersyjny wygląd, przód z tymi światłami soczewkowymi wygląda dziwnie, ale Suzuki chciało się czymś wyróżniać
- pozycja - podkulone nogi, plecy lekko pochylone do przodu, pozycja trochę jak na nakedzie; może to jest dobre do turystyki autostradowej, ale to musiałbym sprawdzić podczas dłuższego wyjazdu
- słaba ochrona przed wiatrem - dość mocno wieje już przy 70km/h, jakby przednia szyba nic nie dawała; za to dobrze osłonięte kolana - tam nic nie wieje
- dość małe siedzenie pasażera
- dość twarda kanapa
Czy zmieniłbym V-Stroma na GT? Tak i nie. Gdybym miał używać motocykla w mieście, GT dałby mi dużo większą pewność w przeciskaniu się (mniejsze gabaryty, masa i niżej osadzona kanapa). Jednak V-Strom daje mi wygodną pozycję jak na rowerze, zawieszenie któremu niestraszne są dziury, świetną ochronę przed wiatrem (co prawda szybka zmieniona na Givi Airflow, ale na seryjnej też było nieźle), pozwala na komfortowe pokonywanie dużych dystansów. Chciałbym takim GT pojeździć w Alpach, ale nie wiem czy chciałbym nim tam jechać na kołach.
#motocykle
@fotograf_warszawiak: z przodu z tymi lampami wygląda jak 80-letnia babcia ślepa na jedno oko.
Do tego niezbyt pasuje ta pochylona czasza, na której te lampy są powieszone. Wraz z szybą wygląda, jakby miała stawiać duży opór powietrza.
@fotograf_warszawiak: zawsze można wypożyczyć.
@fotograf_warszawiak: te mrowienie u mnie to już przy mniej niż 200km jazdy, ale robiąc tylko krótkie przerwy. No i siedzenie też było nieco twarde. Teraz mam też nie super-miękkie, ale jest duża różnica po przejechaniu 150km, gdzie teraz czuję po prostu lekki dyskomfort na kości ogonowej