#xkom jak wyglada zwrot telefonu? zem sie pospieszyl i kupil 14 wczoraj, myslalem ze wszystko bedzie w gore szlo, tak wiem jestem przyglup xD nakleilem szklo hartowane od nich i mam etui zalozone, od tego pudelka wyrzucone, nie bedzie problemu jak zwroce im w takiej formie? przyjma mi? w ile dostane gotowke? #pytanie #zwrot #telefony #apple
@M1r3cz3k: Zwracałem w x-kom apple watcha bo różowej nie podpasował. Noszony póltora tygodnia, z naklejoną folią itd. Zwracałem stacjonarnie jedyne co to folie ściągnęli ale nic się nie czepiali
@L3gion: x-kom przyjmuje zwrot, gdy kupiłeś stacjonarnie. Wielokrotnie testowane, sami się tym chwalą. I dlatego u nich kupuję. Ogólnie mają profesjonalną obsługę jak na standardy polskie. BTW: Taki "używany", otwarty sprzęt ląduje w ich outlecie.
@M1r3cz3k: problem to brak pudełka i naklejone szkło.
@M1r3cz3k: Ok, zrozumiałem, że brak pudełka po słuchawce. Możesz zwrócić część (za etui i szkło ci nie oddadzą raczej i za robociznę, jeśli coś płaciłeś), ale dalej problem będzie z tym naklejonym szkłem, tak myślę. No chyba, że to da się jakość odkleić bez pozostawienia śladu.
BTW: Wołaj, jak poszło, ciekawy jestem. Oby poszło bez problemu.
@LoginZajetyPrzezKomornika szklo sam naklejalem, po prostu wzialem sobie odrazu zeby zabezpieczyc ekran po kupnie, mysle ze na pewno da sie to odkleic bez zostawienia sladu, jak sie przejedzie sciereczka czy cos, ale bede dawal znaka co i jak.
@januszdoe tak było chyba niedawno gdy wychodziły MacBooki z m2. Skurczybyki dla MacBooków z m1 i m1 pro zwiększyli cenę (ale mogło to być spowodowane wzrostem kursu dolara i nieaktualizowaniem cen przez dłuższy czas)
@M1r3cz3k: skontaktuje się z naszą infolinią serwisową pod 34 377 00 30. Jeśli zakup nastąpił w przeciągu 15 dni to masz prawo zwrócić sprzęt. Co do szkła - jest to produkt jednokrotnego użytku więc za szkło nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy. Etui jeśli też zakupiłeś w terminie do 15 dni to masz również opcję zwrotu. Dodatkowe szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.x-kom.pl/serwis
Pamiętacie pizzerię z Jagodna, która dowoziła oczekującym na głosowanie 300 pizz? Otóż Konfedepisowcy do tej pory nie mogą im tego wybaczyć i są wyzywani, a ich auta oblewane farbą.
@L3gion: x-kom przyjmuje zwrot, gdy kupiłeś stacjonarnie. Wielokrotnie testowane, sami się tym chwalą. I dlatego u nich kupuję. Ogólnie mają profesjonalną obsługę jak na standardy polskie. BTW: Taki "używany", otwarty sprzęt ląduje w ich outlecie.
@M1r3cz3k: problem to brak pudełka i naklejone szkło.
BTW: Wołaj, jak poszło, ciekawy jestem. Oby poszło bez problemu.
@M1r3cz3k: ale czekaj, myslales, ze jak wychodzi nowy model telefonu to cena starego idzie w górę?
@M1r3cz3k: skontaktuje się z naszą infolinią serwisową pod 34 377 00 30. Jeśli zakup nastąpił w przeciągu 15 dni to masz prawo zwrócić sprzęt. Co do szkła - jest to produkt jednokrotnego użytku więc za szkło nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy. Etui jeśli też zakupiłeś w terminie do 15 dni to masz również opcję zwrotu. Dodatkowe szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.x-kom.pl/serwis