Aktywne Wpisy
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
mgr_rybak +47
Dobrze, że dzisiaj śmieciarki nie jeżdżą to jeszcze rok przede mną. Jak zwykle pijcie ze mną kompot.
#urodziny
#urodziny
@L3gion: x-kom przyjmuje zwrot, gdy kupiłeś stacjonarnie. Wielokrotnie testowane, sami się tym chwalą. I dlatego u nich kupuję. Ogólnie mają profesjonalną obsługę jak na standardy polskie. BTW: Taki "używany", otwarty sprzęt ląduje w ich outlecie.
@M1r3cz3k: problem to brak pudełka i naklejone szkło.
BTW: Wołaj, jak poszło, ciekawy jestem. Oby poszło bez problemu.
@M1r3cz3k: ale czekaj, myslales, ze jak wychodzi nowy model telefonu to cena starego idzie w górę?
@M1r3cz3k: skontaktuje się z naszą infolinią serwisową pod 34 377 00 30. Jeśli zakup nastąpił w przeciągu 15 dni to masz prawo zwrócić sprzęt. Co do szkła - jest to produkt jednokrotnego użytku więc za szkło nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy. Etui jeśli też zakupiłeś w terminie do 15 dni to masz również opcję zwrotu. Dodatkowe szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.x-kom.pl/serwis