Wpis z mikrobloga

#xkom jak wyglada zwrot telefonu? zem sie pospieszyl i kupil 14 wczoraj, myslalem ze wszystko bedzie w gore szlo, tak wiem jestem przyglup xD nakleilem szklo hartowane od nich i mam etui zalozone, od tego pudelka wyrzucone, nie bedzie problemu jak zwroce im w takiej formie? przyjma mi? w ile dostane gotowke? #pytanie #zwrot #telefony #apple
  • 18
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k: Zwracałem w x-kom apple watcha bo różowej nie podpasował. Noszony póltora tygodnia, z naklejoną folią itd. Zwracałem stacjonarnie jedyne co to folie ściągnęli ale nic się nie czepiali
  • Odpowiedz
W sklepie fizycznie kupiłeś? To #!$%@? ci zwrócą.


@L3gion: x-kom przyjmuje zwrot, gdy kupiłeś stacjonarnie. Wielokrotnie testowane, sami się tym chwalą. I dlatego u nich kupuję. Ogólnie mają profesjonalną obsługę jak na standardy polskie. BTW: Taki "używany", otwarty sprzęt ląduje w ich outlecie.

@M1r3cz3k: problem to brak pudełka i naklejone szkło.
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k: Ok, zrozumiałem, że brak pudełka po słuchawce. Możesz zwrócić część (za etui i szkło ci nie oddadzą raczej i za robociznę, jeśli coś płaciłeś), ale dalej problem będzie z tym naklejonym szkłem, tak myślę. No chyba, że to da się jakość odkleić bez pozostawienia śladu.

BTW: Wołaj, jak poszło, ciekawy jestem. Oby poszło bez problemu.
  • Odpowiedz
zem sie pospieszyl i kupil 14 wczoraj, myslalem ze wszystko bedzie w gore szlo


@M1r3cz3k: ale czekaj, myslales, ze jak wychodzi nowy model telefonu to cena starego idzie w górę?
  • Odpowiedz
@januszdoe tak było chyba niedawno gdy wychodziły MacBooki z m2. Skurczybyki dla MacBooków z m1 i m1 pro zwiększyli cenę (ale mogło to być spowodowane wzrostem kursu dolara i nieaktualizowaniem cen przez dłuższy czas)
  • Odpowiedz
mam etui zalozone, od tego


@M1r3cz3k: skontaktuje się z naszą infolinią serwisową pod 34 377 00 30. Jeśli zakup nastąpił w przeciągu 15 dni to masz prawo zwrócić sprzęt. Co do szkła - jest to produkt jednokrotnego użytku więc za szkło nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy. Etui jeśli też zakupiłeś w terminie do 15 dni to masz również opcję zwrotu. Dodatkowe szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.x-kom.pl/serwis
  • Odpowiedz