Aktywne Wpisy
ponerLokej +79
Niesamowite jak świat potrafi się zawalić człowiekowi w jednej chwili (╥﹏╥)
Jeszcze miesiąc temu:
praca we #wroclaw
mieszkanie na wynajem
10 letni związek (narzeczeństwo)
perspektywy na przyszłość, poczucie bycia kochanym przez rodzinę, narzeczoną
Ostatni tydzień:
rozstanie z narzeczoną
nie chcą mi przedłużyć umowy w pracy więc zostaję do końca kwietnia,
wynajęte mieszkanie jest na mnie i dziewczynę, ale ja nie mam oszczędności, więc muszę się wynieść - brak
Jeszcze miesiąc temu:
praca we #wroclaw
mieszkanie na wynajem
10 letni związek (narzeczeństwo)
perspektywy na przyszłość, poczucie bycia kochanym przez rodzinę, narzeczoną
Ostatni tydzień:
rozstanie z narzeczoną
nie chcą mi przedłużyć umowy w pracy więc zostaję do końca kwietnia,
wynajęte mieszkanie jest na mnie i dziewczynę, ale ja nie mam oszczędności, więc muszę się wynieść - brak
MarcelinaM85 +24
Jest i ona
#famemma
#famemma
#programowanie #pracait #programista15k
@Aqvis: nauczysz się programowania i języka lepiej. To tyle, reszta wiedzy nie będzie przenoszalna na embedded.
Nie, OpenGL jest skomplikowany. Do gier 2d nie ma co się bawić, chyba, że zależy ci na wydajności. SDL jest bardzo prosto zrobiony
Co do C++ to podobno https://www.sfml-dev.org/index.php jest fajne. API w SDL jest takie jak w C, więc jeśli zależy ci na nauce C++ to lepiej wybrać bibliotekę, która używa ficzerów tego języka
@Saly: jak nie, ja używałem xd mówię o komercyjnych projektach oczywiście
ktoś tu chyba niedostatecznie wie jak działa świat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak w ogóle to proponuje przejść na Rusta :-]
O Ruscie tez sporo dobrego czytalem. Uwazasz, ze moze wyprzec c/c++?
Sporo powstaje bibliotek HAL do różnych procków. Myślę, że jeszcze nie jest nic gotowego produkcyjnie, ale warto się zainteresować.
Niestety, ale w takim embeded chyba za dużo wiedzy z programowania gier nie da się wykorzystać.
Np. podobno biblioteka Qt jest na STMy, ale chyba tylko w wersji komercyjnej, nigdy nie korzystałem, bo ja