Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #hyundai #kia #mechanika

Mam problem z i30, 1.4, 2009. Stary prawy uszczelniacz półosi ciekł niewiadomo jak długo, więc założyłem nowy firmy Febest. Po wlaniu oleju nowy zaczął po krótkiej jeździe, a potem już na postoju zaczęło kapać. Zauwazyłem, że stary miał pełno mazi, smaru w wargach. Nie mierzyłem ile zeszło oleju, ale dołałem około 150 ml nowego. Mam taką teorię, że stary nie ciekl tak bardzo bo lustro oleju było dużo niżej i jednak oryginał. Co proponuje cię sprawdzić zakładając drugi, może przegub się wytarł albo są luzy na skrzyni? Półos podejrzanie lata góra-dół.
Co proponuje cię oprócz założenia simmeringu z ASO?
Reynald - #mechanikasamochodowa #hyundai #kia #mechanika 

Mam problem z i30, 1.4, 20...

źródło: temp_file1732828841366855259

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Msciwy_pterodaktyl @malebro Uszczelniacz ma numery zamienne z OEM, jest taki jak powinien być. Mimo, że jest kierunkowy, nie powinien wyrzucać oleju na postoju.

Uszkodzić go za bardzo też nie można, ponieważ ma metalowa warge która opiera się o korpus skrzyni. Przylega ładnie po całości, krzywo nabić też go nie można.
  • Odpowiedz