Wpis z mikrobloga

Jaka ta gra jest #!$%@?. W UI za #!$%@? nie idzie sie połapać, co za debil to projektował. Mechanizm poruszania się między lokacjami działa wolno jak #!$%@?. A DLSS nie dali pewnie dlatego że 30letni silnik graficzny nie jest w stanie tego udzwignac XDDD
Jeszcze optymalizacja #!$%@?. No i przeciwnicy 1:1 skopiowani z fallouta 4. Jak mi wyskoczył spod ziemi ten radskorpion w pierwszej misji to aż flashbacków dostałem XDDD
#starfield #gry #pc #xbox
  • 7
@Atreyu: Nie każda gra może być klasycznym izometrycznym cRPG. Porównywanie wszystkiego do Baldura nie ma sensu. Oczywiście fajnie jak by w grach Bethesdy np. zadania były bardziej ambitne - bo to jest chyba najsłabsza strona ich gier. Jednak ogólnie nie ma tragedii bo tylko dwie gry na rynku IMHO zasługują na wyróżnienie jeśli chodzi o zadania -te gry to właśnie Baldur 3 i Cyberpunk 2077. Reszta to taki sami średni albo
@kexus512: Gierka polega totalnie na: Fast travel z dziennika zadan -> pochodzenie po lokacji -> fast travel z dziennika i tak do porzygu.

A #!$%@? te UI to autentycznie tragedia, jest tak nieintuicyjne, że klękajcie narody. W szczególności mapa kosmosu, żeby ESC odzoomowywał - kto to widział xD. Trochę pograłem i do tej pory próbuje odzoomować kółkiem myszy. Nawet #!$%@? te opisy guzików w prawym dolnym są nieadekwatne co robi co.