Wpis z mikrobloga

Bartosz 30 Napiszę nieco ogólniej - województwo śląskie ;)

Zgłoszenie 6c51357e916b9406 z dnia 2023-09-02 23:29:16

Imię: Bartosz
Wiek: 30
Miejscowość: Napiszę nieco ogólniej - województwo śląskie ;)

Kim jestem?
Pozytywnie nastawiony do życia człowiek, który nie umie siedzieć bezczynnie :) Aktualnie pracuję jako Data Scientist, wcześniej spędziłem prawie 7 lat w finansach :). Lubię swoją pracę (jak i poprzednie), jest moją pasją. Zdecydowanie umysł ścisły, analityczny. Lubię wyznaczać i konsekwentnie realizować nowe cele w życiu. Raczej lekki introwertyk, ale bez przesady - chętnie rozmawiam z ludźmi na różne tematy ;) Lubię też słuchać ludzi, ich życiowych historii, przemyśleń - często spotykałem się z opinią dobrego słuchacza :)
W zasadzie mogę powiedzieć, że czuję się spełnionym człowiekiem, mam ogarnięte życie z którego jestem zadowolony, do pełni szczęścia brakuje tylko wartościowej drugiej połówki ;)

Wygląd
180 cm wzrostu, lekko muskularna sylwetka (jak to się mówi "coś tam ćwiczę" :D), w planach wyrzeźbienie sześciopaka do końca roku :)
Lekko kręcone, gęste włosy, brak zarostu :)

Zainteresowania
Z aktywnych hobby: siłownia (lekko ponad roczny staż), rower, łyżwy, okazjonalne jednodniowe wypady, planuję też w najbliższym czasie nieco popodróżować po świecie ;) chciałbym też dorzucić taniec :)
Z bardziej kanapowych: szachy (były grane w przeszłości lokalne turnieje z drobnymi sukcesami :)), podcasty na youtube, rynki finansowe, polskie kino lat 50., kiedyś teleturnieje (byłem w 1 z 10, mam fotkę z Tadeuszem Sznukiem xD). Zanim zacząłem przygodę z siłownią, bawiłem się wypiekami - ciasteczka, bułki, chleb :). Lubię też zwierzęta, odwiedzając rodziców bawię się z ich uroczymi pieskami, jestem też chyba głównym sponsorem ich zabawek :D
W przeszłości troszkę czasu poświęcałem na własny rozwój zawodowy, teraz jednak swój wolny czas poświęcam hobby.

Czego oczekuję?