Wpis z mikrobloga

Odpaliłem gierke, pograłem z 20 minut i usunąłem. Albo jestem już za stary na gierki, albo ta gra nie jest dla mnie, albo jest poprostu słaba, ale jak może taka być jak wszyscy się nad nia spuszczają ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#baldursgate
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Aokx prawdopodobnie nie siadła mi ze względu na kamere i system walki. Mam wiele gier z fabułą na koncie, ale tu już mnie odrzuciła kamera, idąc dalej było tylko gorzej XD
  • Odpowiedz
@willyfog: Bo jest słaba. Jeśli ktoś nie gra w gry starsze niż 5 lat to może mu się spodobać - no i git, ale jeśli ktoś zna historię serii to to jest regres na każdej warstwie, poza samymi aspektami sandboxa.
  • Odpowiedz
@matunahakata regres w stosunku do poprzednich części BG? Co ty z c---a spadłeś? Jak baldurki lubię i co parę lat ogrywam jeszcze raz, to nie wiem gdzie ty tu widzisz regres. Że np. walka się pogorszyła? Bo w BG 1 to takim wojem klikales żeby atakował i nie miałeś nic innego nim do roboty.
  • Odpowiedz
@willyfog: ja zasiadłem do BG3 praktycznie zaraz po kolejnej sesji z Divnity: Original Sin 2. Siadło mocno i jedno, i drugie.
Obejrzyj sobie też D&D na luzie:
https://www.youtube.com/watch?v=4fEt4yUMG8A&list=PL8UrCqt275jH7bI4NDGfyw9y-vdJZVZ6E
piękna seria ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja tam wielkim ekspertem nie jestem, w 1 i 2 grałem jak każdy z mojej ery, ale np. Neverwinter Nights, Icewind itp. nie ruszyłem.
BG3 to póki co moja ulubiona gra od
  • Odpowiedz
@willyfog dokładnie te same elementy w-------y mnie na początku grania, ale po drobnych manipulacjach ustawieniami i przyzwyczajeniu się przestałam na nie zwracać uwagę. No ale od początku miałam silna motywację do grania bo fabuła dla mnie sztosik.

@matunahakata ja gram i znam, a Baldursy ogrywam od x lat regularnie i kocham. Trójka to świetna gra, tak więc mów za siebie a nie za "nas" ( ͡º ͜ʖ͡
  • Odpowiedz
@Wiedmolol: Oczywiście że regres w wielu miejscach. Na warstwie scenariusza i warsztatu pisarskiego (co chyba oczywiste), kompanów (w BG3 nie masz nikogo poza menażerią napalonych edgelordów), dialogów i poziomu humoru (Belgowie, do tego studio specjalizujące się w krindżu), kierunku artystycznym wideo (ciemny UI prosto z generycznego MMO, środowisko podobnie generyczne, cukierkowa, przejaskrawiona paleta barw i błyszcząca shadery modeli, przezroczysty box dialogów, bezpłciowa czcionka) i audio (nudna muzyka bez motywu przewodniego
  • Odpowiedz