Wpis z mikrobloga

@ilduce999:
Składaj reklamację do sprzedawcy, że nie dostałeś towaru (to on odpowiada za dostawę towaru). Nieobecność adresata nie jest powodem do zwrotu przesyłki (odmówić przyjęcia może tylko adresat, o ile nie jest ubezwłasnowolniony).
Kurier powinien awizować przesyłkę i zostawić ją w pukcie odbioru, albo ponowić doręczenie następnego dnia.
Kurier powinien awizować przesyłkę i zostawić ją w pukcie odbioru, albo ponowić doręczenie następnego dnia.


@pcela: nie wiem.. ja dzisiaj miałam taką samą sytuacje. SIedzę w domu a tu email, że kurier nikogo nie zastał i paczka wraca do nadawcy. Na szczęście sprzedawca po infrmacji od razu wysłał mi nową paczkę.
  • 0
@pcela: I jest jeszcze gorzej. Do sprzedawcy paczka wróciła z połamaną zawartością. Teraz on będzie dociekał odszkodowania.

Rety, co za głąby są w tym DPD.
@ilduce999:
To już nadawca składa reklamację, ty nie jesteś stroną dla DPD (byłbyś nią jakbyś odebrał). A jak zawartość została uszkodzona, to i tak kurier powinien podjechać z przesyłką i protokołem szkody (jak uszkodzenia były widoczne z zewnątrz), a odbiorca zdecydować czy odbiera czy nie.