Wpis z mikrobloga

Mirko od motoryzacji, jaki nowy samochód warto dzisiaj kupic? Budżet max 150k
- Benzyna lub hybryda,
- Niskie spalanie, idealnie byłoby ~6l/100km
- Jazda po mieście ~40% jazda w trasach 60%
- Hatchback lub sedan
- Dobrze zeby sie jakos prezentowal :)

Moje wybory:
- Cupra Leon
- Toyota Corolla
- Kia Proceed

#motoryzacja #samochody #toyota #kia #cupra
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Lardor: No właśnie jest to dowód bo taxi musi być niezawodne. Hybrydy toyoty nie mają w niemieckich markach godnych rywali to wymyślają takie pseudo rankingi. Dziwnym trafem poza niemieckimi rankingami nie ma takich info, w ostatnich latach toyota nie miała większych wpadek. Co innego vw i reszta europejskich firm.
  • Odpowiedz
  • 0
@Singu__ nie musi kupują bo jest tanie i spełnia warunki na taxe. patrząc na zabezpieczenia blachy i częste usterki układu hybrydowego to xd
  • Odpowiedz
@Lardor: blachę sobie naprawisz za to silnik czy cała elektronika to jest klasa sama w sobie i zapewnia lata bezproblemowej eksploatacji i tu jest siła toyoty w odróżnieniu od niemieckich złomów. Awarie układu? Nic nadzwyczajnego, do tego jest pełno firm do regeneracji baterii.
  • Odpowiedz
@Singu__: na pewno nie tym co globo homo współczesne TOJOTKI Najpaskudniejszy to Jest Prius i CH-R czyli Prisu na sterydach. CH-R nazywam Zenkiem Martyniukiem na kołach. Osobiście posiadam vw polo z 82 roku, i staruszek nawet grama rdzy nie ma plus zrobił po latach postoju ponad 100 km, tak sobie na niego czasami patrze i mysle, ze przeciez te tojotki to jak dozyja 10 lat bedzie sukces a za 40
  • Odpowiedz
@Lardor: No właśnie nie. Niemcy dawniej produkowali paskudne auta ale w miarę trwałe… Ale to już przeszłość. Teraz nie są ani ładne ani trwałe. Toyota potrafiła zaspokoić eko-oszołomów dobrymi hybrydami, które przeżyją te niemieckie komory gazowe trujące środowisko o lata. Użytkownik zmieni baterie i hybryda będzie latać dalej.
Z europejskich firm to jedynie Renault potrafi robić auta a reszta to dramat.
Mazdy fajne ale rdzewieją a wyciszenie nadkoli to dla
  • Odpowiedz
@Singu__: #!$%@? corolla tak samo zabezpiecza te auta jak mazda #!$%@? 3 po 3 typie. Obejrzyj sobie to w tedy raptem roczny nowo Globo Homo Car Moja teoria jest prosta stare brzydkie niemieckie auta beda istniec nawet 100 lat a globo homo tojotki zgnija w przeciagu minimum 15 lat.
Lardor - @Singu__: #!$%@? corolla tak samo zabezpiecza te auta jak mazda #!$%@? 3 po ...
  • Odpowiedz
@Lardor: Zarówno Mazda jaki Toyota poprawiły zabezpieczenie antykorozyjne w ostatnich latach. Idealnie nie jest ale i tak ogólnie trwałość tych aut bije niemieckie złomy
  • Odpowiedz
@Singu__: xddddddddddddddddddddddddddddd Nie no współczesne bije ale te dawne za #!$%@?. Zresztą patrząc po silnikach tylko mazda ma dobre jednostki reszta to jest gówno xdddddddddddddddddddddd
  • Odpowiedz
co mówi Mazda do rdzy?

witam w moich skromnych progach xD


@Lardor: Te żarty nie wzięły się z nikąd. Masz polo z '82, wychwalasz #!$%@? i masz czelność coś szczekać o homo globo () priusy hybrydy na taxach dobijają do miliona kilometrów, czasy mercedesów w tym zawodzie mijają bezpowrotnie, niemiecki ADAC robi sobie badanie wsród zgłoszeń użytkowników którzy są dobrowolnie zapisani do jego
  • Odpowiedz
@LuckyLuke_2776: HOMO GLOBO to gówno xd. Przecież nie widziecie tego, że ta terorrysty globo homo jest po to by co minimum 4 lata auta zmieniac teraz fajnie a zaraz wymien na nowe co ma #!$%@? z ekologia wspólnego. #!$%@? mazdy xd blacha jak w tych corollach a silniki wpierdaja ludzkie. Nie #!$%@? mi o milionach kilometrow u nas Solarisy z 2014 dopiero dobijaja miliona a hybrydy nim dobija to jescze
  • Odpowiedz
@Lardor: Nie ma problemu

Samochody hybrydowe są sprzedawane od 18 lat, zaś w masowych ilościach od ponad dekady. Sama Toyota sprzedała ich już sporo powyżej 7 milionów. Jednak nadal osoby, które rozważają zakup hybrydy po raz pierwszy, miewają czasem obawy co do ich trwałości, szczególnie jeśli chodzi o baterie. Wygląda na to, że niepotrzebnie.

Świadczą o tym nie tylko bardzo wysokie pozycje modeli hybrydowych w rankingach niezawodności, szczególnie Toyoty Prius. Wiedeńska taksówka, Prius drugiej generacji, przejechała milion kilometrów. Nigdy się nie zepsuła, a baterie działają bez zarzutu.

Jednym z najlepszych sposobów przekonania się o trwałości samochodu hybrydowego jest sprawdzenie, jak dany model radzi sobie w korporacji taksówkowej. Taksówki przejeżdżają rocznie o wiele więcej kilometrów niż przeciętny samochód osobowy, często w trudnych warunkach. W wielu miastach na świecie taksówkarze jeżdżą hybrydami, więc jest kogo spytać. Władze niektórych miast celowo wspierają rozwój hybrydowej floty taksówek, aby zmniejszyć emisję spalin.

Manfred Dvorak jest taksówkarzem w Wiedniu. Pracuje Toyotą Prius drugiej generacji, którą przejechał już milion kilometrów. Samochód ma wciąż oryginalne baterie i, jak twierdzi właściciel, nigdy się nie zepsuł. „To dla mnie najlepszy pomocnik” — mówi
  • Odpowiedz
W życiu bym nie kupił takiego globo homo car.

@Lardor: To już subiektywna opinia. obiektywna jest taka, że dobijają do miliona i są bardzo bezawaryjne. Toyota wyprzedziła konkurencję a niemców na pewno ( ͡° ͜ʖ ͡°) w dodatku egzemplarze priusa p4 znikają na pniu nawet jak ktoś jawnie pisze, że były używane jako taxi.
  • Odpowiedz
corolla to sie jeszcze okaże. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Lardor: dodajmy że obecna corolla, to już 21 wersja, a więc model udany bo nikt bez popytu nie robiłby tylu, to kolejny argument a i powiem więcej, na przestrzeni lat nie było słabego modelu ( ͡º ͜ʖ͡º) bo nawet cofając się 10 generacji wstecz i przybliżając się do rocznika twojego polo, to
  • Odpowiedz