Wpis z mikrobloga

Trochę wstyd że klub co roku bijący się o miejsce gwarantujące grę w europejskich pucharach, nie potrafi znaleść sponsora strategicznego, tylko cały czas opiera się na mniejszych podmiotach, które zapewne nie wnoszą zbyt dużo do klubowej skarbonki.

W dniu dzisiejszych Mroczek przedstawił dwa takie podmioty które będą widnieć na koszulkach Pogoni Szczecin w najbliższym sezonie.
Są to Toyota Kozłowski, która od lat współpracuje z Pogonią, oraz Fabryka Papieru "Kaczory" .
Żaden z nich nie jest nie jest sponsorem strategicznym.
Toyota Kozłowski przedstawiony został jako główny partner Dumy Pomorza, a Kaczory jako partner wiodący XD. Co to w ogóle znaczy?.

Od momentu jak z Grupa Azoty Police zrezygnowała z bycia sponsorem strategicznym klubu ze Szczecina(lipiec 2020),to od tego czasu Mroczek nie potrafi nic w tym temacie ogarnąć. Dużo mówi się o tym że na taki stan rzeczy może mieć wpływ to że prezes ma poglądy , które nie pokrywają się z tymi które wyznaje partia rządząca(stąd odejście Azotów).
Oczywiście taki stan rzeczy może mieć wpływ na trudności ze znalezieniem poważnego sponsora, ale nie jest żadnym usprawiedliwieniem bierności, którą reprezentują ludzie zarządzający klubem.

Ciekawe jak ze stadionem, bo od paru dni mówi się że nazwa stadionu została sprzedana firmie Inpost, ale jak na razie za dużo się o tym nie pisze.
Klub i tak nie będzie miał z tego żadnych korzyści bo to stadion miejski i cała kasa pójdzie na konto miasta Szczecin.

75 lat historii, ani jednego mistrzostwa, nawet Pucharu Polski. Z takim podejściem to zmiana obecnego stanu nie zmieni się przez kilka, a nawet kilkanaście lat(jeżeli w ogóle to nastąpi).

Ehh ciężko jest być kibicem Pogoni Szczecin.
#pogonszczecin #ekstraklasa #szczecin #pilkanozna #mecz
  • 3