Aktywne Wpisy
fsfdjf +14
szukam chłopa, oto co mogę od siebie zaoferować:
1. pełne uzębienie (nie licząc ósemek)
2. okazjonalne przebłyski moich chorób psychicznych
3. miękkiego psiura co kocha wszystkich to ciebie pewnie też pokocha
4. jedzenie jak będę miała ochotę akurat gotować
5. zamiłowanie do przemocy domowej
tylko poważne oferty
1. pełne uzębienie (nie licząc ósemek)
2. okazjonalne przebłyski moich chorób psychicznych
3. miękkiego psiura co kocha wszystkich to ciebie pewnie też pokocha
4. jedzenie jak będę miała ochotę akurat gotować
5. zamiłowanie do przemocy domowej
tylko poważne oferty
@Neobychno: co jest wygodniejsze - iść po powierzchni i bezpiecznie przez przejście dla pieszych ze światłami, czy schodzić po schodach, iść obszczanym korytarzem i potem wchodzić po tych schodach?
pamiętam czasu jak na placu na Rozdrozu było i to przejście podziemne i pasy - zawsze wybierałem pasy, zamiast schodzić jak szczur do kanałów.
widać że ludzie wolą chodzić po powierzchni, co widać na przykładzie Ronda
no ale w tym kraju liczy się ile się zedrze pieniędzy z każdego, w tym z podatków i akcyz za paliwo, więc nic dziwnego, ze działania zmierzają do tego aby ruch w mieście był jak najbardziej utrudniony a nie płynny
Przejście które jest w dobrym stanie, ma sprawną infrastrukturę dla potrzebujących np windy - jest ok.
a tak na poważnie. to spore utrudnienie dla osób niepełnosprawnych i starszych.
Więcej czasu zajmuje przejście, szczególnie robi to różnicę rowerzystom
Czasem to bezpłatne wc
Niekorzystnie wpływa na estetykę miasta
w infrastrukturze transportowej coraz większy priorytet mają piesi, rowerzyści, transport zborowy. Tunel nie ułatwia
@advert: Nie mordo. Będziesz chodził pod ziemią, nie zobaczysz słońca i będziesz z tego szczęśliwy. Co chcesz powierzchnie i słońce? Powierzchnia jest dla Pana, a nie dla ciebie polaczku ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@Neobychno: to że są pod ziemią.
@modzelem: dla kogo jest ok, oprócz kierowców aut? bo nie chcesz chyba powiedzieć, że taki niepełnosprawny na wózku, czy nawet starszy człowiek, woli się pchać do dwóch wind, zamiast sobie wygodnie przemieścić się po powierzchni?
@Neobychno: upłynniają ruch bo nie trzeba się co 200 m zatrzymywać na światłach. Jest się gdzie schować w razie gradobicia (takiego naturalnego ale też i wojskowego). Ale punkt widzenia pieszych też rozumiem. Obszczane, śmierdzące przejścia w których mogą stać jakieś zbiry i które ciężko pokonać na/z wózkiem, odstraszają. Gorzej jak pokasują wszystkie takie przejścia przy mocno zatłoczonych trasach, np. na Wisłostradzie. Korki będą wtedy jeszcze
@europa: usunięcie albo przynajmniej ograniczenie intensywnego ruchu aut w pobliżu tak atrakcyjnego terenu rekreacyjnego jak brzeg rzeki, to powinien być wręcz priorytet, a nie coś "gorszego". rzeka powinna być otwarta na miasto, zachęcać do spędzania tam czasu, a nie być miejscem do którego się można dostać tylko w określonych miejscach. zresztą Wisłostrada w takiej formie jak teraz to
Jej należy poprawić przepustowość. Np przez schowanie w tunelu.
W mieście bez obwodnicy tak będzie.
Wisłostrada to cześć dk7 jak dobrze pamiętam.
Co do samych przejść - wygodniej jest nie czekać na zielone tylko po prostu przejść.
Jest też bezpieczniej.
Fajne rozwiązanie jest w Rzeszowie.
@modzelem: zwiększenie przepustowości wiąże się ze zwiększeniem ruchu samochodowego. komu, na litość boską, miałoby zależeć na tym, żeby na Wisłostradzie ruch był jeszcze większy? skąd ten pomysł?
wiesz ile to kosztuje? na pewno schowanie jej w tunelu by wpłynęło pozytywnie, ale to strasznie droga impreza, niewspółmierna do zysków.
o którym