@L3gion: GPU jak GPU. Mapy mają być tak duże, a ilość rzeczy poddanych symulacji na tyle większa, że jestem bardzo ciekawy jak to będzie działać przy większych miastach od strony CPU i RAMu.
@L3gion: Czy ja wiem, od 2014 mam i7-4790K z R9 280X 3GB, sprzęt prawie 10 lat i nadal z tego co widzę daje radę choć już mnie korci wrzucić do niego RX 580 8GB z mojego głównego PieCa i tam wrzucić coś nowszego
@NiBBonacci: Jak zadowalają cię minimalne to faktycznie wystarczy taki komp. Problem pojawia się przy rozdzielczościach ponad FHD + wysokich ustawieniach. GPU klasy RTX 2080 to nie są tanie rzeczy.
@L3gion: Optymalizacja i Paradox nigdy nie idą w parze. Poza tym gra ma mieć ten sam silnik graficzny, więc rewolucji w wydajności nie będzie, niestety... @Drmscape2: Z tego co pamiętam to mapa ma być mniejsza, a nie większa od obecnej. Różnica polega na tym, że cała będzie domyślnie grywalna. Obecnie z modem 81 Tiles mamy więcej przestrzeni do zagospodarowania.
A tak poza to gra na obecną chwilę na mnie wrażenia
@L3gion: a co? Twój monitor nie schodzi poniżej maksymalnej? co ma piernik do #!$%@? Sam mam monitor 4k@60 z freesync choć jak przychodzi do grania do odpalam wszystko w 1080p bo mi 4k jest potrzebne tylko do pracy
@x4vhb7s88op: 1. 92 km2 w CS1 i 159 km2 w CS2, zatem w nowej mapa będzie większa. 2. Paradox jest tu wydawcą, nie deweloperem i gra jest na innym silniku niż gry paradoxu 3. No w moim subiektywnym odczuciu to w jedynce grafika była bardziej cartoonowa i dwójka ma zdecydowanie większy potencjał żeby z modami wyglądać rewelacyjnie
Mam przeczucie że te zalecane są do czegokolwiek ponad ustawienia średnie przy FHD.
@L3gion: jeny, ale ta tabelka na steamie z wymaganiami jest bezużyteczna :/
Co znaczy minimalne/zalecane jak ludzie grają na różnych rozdzielczosciach? xD Powinny być wymagania pod FullHD, 1440p i 4k rozpisane (minimalne/rekomendowane - gdzie rekomendowane znaczą 60+ fps na danej rozdziałce). A nie, że na sprzęcie z "rekomendowanych" gra w FullHD na wysokich działa w porywach w 40-50
@L3gion: ja wiem że to cities skylines i dużo "zależy", ale te rekomendowane to jest niezły komputer sprzed... 5 lat
Zapomnieliśmy jak było 25-30 lat temu kiedy kupowałeś high-end PC który po 2 latach potrafił mieć problemy z odpaleniem nowych gier. Ba, jak wychodziło np. GTA 4 to nie istniał w ogóle sprzęt żeby w to można było grać na maksymalnych detalach :D
#gry #pcmasterrace
źródło: Zrzut ekranu 2023-08-2 o 21.41.27
Pobierz@Drmscape2: Z tego co pamiętam to mapa ma być mniejsza, a nie większa od obecnej. Różnica polega na tym, że cała będzie domyślnie grywalna. Obecnie z modem 81 Tiles mamy więcej przestrzeni do zagospodarowania.
A tak poza to gra na obecną chwilę na mnie wrażenia
Sam mam monitor 4k@60 z freesync choć jak przychodzi do grania do odpalam wszystko w 1080p bo mi 4k jest potrzebne tylko do pracy
1. 92 km2 w CS1 i 159 km2 w CS2, zatem w nowej mapa będzie większa.
2. Paradox jest tu wydawcą, nie deweloperem i gra jest na innym silniku niż gry paradoxu
3. No w moim subiektywnym odczuciu to w jedynce grafika była bardziej cartoonowa i dwójka ma zdecydowanie większy potencjał żeby z modami wyglądać rewelacyjnie
@Drmscape2: To już obalili. Jeśli używałeś 25 tiles lub 81 tiles, to cs2 ma mniejszą mapę.
@L3gion: jeny, ale ta tabelka na steamie z wymaganiami jest bezużyteczna :/
Co znaczy minimalne/zalecane jak ludzie grają na różnych rozdzielczosciach? xD
Powinny być wymagania pod FullHD, 1440p i 4k rozpisane (minimalne/rekomendowane - gdzie rekomendowane znaczą 60+ fps na danej rozdziałce).
A nie, że na sprzęcie z "rekomendowanych" gra w FullHD na wysokich działa w porywach w 40-50
Zapomnieliśmy jak było 25-30 lat temu kiedy kupowałeś high-end PC który po 2 latach potrafił mieć problemy z odpaleniem nowych gier. Ba, jak wychodziło np. GTA 4 to nie istniał w ogóle sprzęt żeby w to można było grać na maksymalnych detalach :D
Zobaczymy co będzie.
https://youtu.be/twcgdTm18ak?t=217