Wpis z mikrobloga

Hej,

potrzebuję porady dotyczącej odblokowania smartwatch Xiaomi Redmi Watch 2 LIte.
Kupiłem go synowi rok temu.
Zegarek był sparowany na smartfonie z aplikacją (syn ma konto w systemie Xiaomi). Wszystko działało dobrze.

Problem polega na tym, że:
1) syn ustawił PIN, którego zapomniał
2) aplikację z telefonu z kolei odinstalował.

Nie możemy odblokować zegarka. Dzwoniłem na oficjalną infolinię Xiaomi i powiedzieli mi, że nic nie da się zrobić, bo zegarek myśli, że został skradziony. Gdyby była aktywna ta aplikacja, można byłoby odparować zegarek z tej aplikacji i wtedy można byłoby wszystko "naprawiać" (bo robi się tak, np. gdy ktoś chce zegarek sprzedać) - wtedy zegarek wie, że nie został skradziony tylko że za wiedzą właściciela zmienia np. właściciela na nowego.

Czy faktycznie w tej sytuacji nic nie da się zrobić?
Dane do konta, hasło w serwisie Xiaomi mamy (do którego zegarek był przypisany).
Jak zainstalowałem ponownie na smartfonie tę aplikację, to system nie był w stanie odnaleźć zegarka (chciałem go na nowo połączyć z tym samym smartfonem i tym samym kontem syna).

Czy coś można w tej sytuacji zrobić?
  • 3
  • Odpowiedz
  • 0
No ja się na tym nie znam. Może ktoś wie czy da się coś zrobić. Mamy dane do konta Xiaomi, mail, hasło (do konta do którego był przypisany zegarek na smartfonie). Ale syn odinstalował tę aplikację. Teraz jak ją ponownie instaluje, loguje się, klikam znajdź urządzenie (zegarek jest włączony) to on go niestety nie widzi.
  • Odpowiedz