Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Myślicie że jakbym na asystenta w audycie w mid-tierze (BDO, PKF, Crowe, tego typu) rzucił 6000-6500 brutto na miesiąc to by mnie wyśmiali czy dałoby radę tyle ugrać xD? Wcześniej dwa lata w gównopracy typu SSC (miało być dosłownie na chwile żeby przeczekać pandemie ale jakoś się zasiedziałem w tym syfie ;-; ) Jestem zarejestrowany jako student ACCA, mam jakiś tam certyfikacik z SKWP, no i z mordy jestem byczkiem 9/10 więc haerówa może dorzuci pare stówek jak jej sie mokro zrobi.
#audyt #korposwiat #big4



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 12
Anonim (nie OP): A czemu nie do big4? Chyba w PwC i KPMG przyjmują teraz "bez doświadczenia w audycie, ale z doświadczeniem w pracy projektowej" na A2, od razu z pensją A2. Dokładnie nie wiem ile, ale jak A2 miało w zeszlym roku 9k, to może z 10k brutto by Ci dali?


Anonim (nie OP): Potwierdzone info - w firmach poniżej BIG4 na asystencie pierwszorocznym nie dostaniesz 6-6,5. Celowałbym raczej w 5k

Dwa lata pracy w SSC moim zdaniem nie daje możliwości żebyś aplikował na starszego/doświadczonego asystenta - to jest zupełnie inna praca i nie można jej powiązać do SSC. Ale jeszcze zależy co robiłeś w takim SCC - jeśli jakiś podstawowy obszar AR/AP to nie ma szans, przy GL już lepiej, chyba
✨️ Autor wpisu (OP): A wiesz może jak to wygląda z work-life balance w big4? Wiem że w sezonie praca po 16 godzin i całkowity brak życia, a poza sezonem? I ile trwa sezon? Kiedyś mówili że od Stycznia do Kwietnia, a teraz w niektórych miejscach czytam że cały rok jest #!$%@?.

Anonim (nie OP):

A wiesz może jak to wygląda z work-life balance w big4? Wiem że w sezonie praca po 16 godzin i całkowity brak życia, a poza sezonem? I ile trwa sezon? Kiedyś mówili że od Stycznia do Kwietnia, a teraz w niektórych miejscach czytam że cały rok jest #!$%@?.