Aktywne Wpisy
mirko_anonim +9
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Chciałabym poznać męski punkt widzenia. Mam wysyp propozycji na aplikacjach randkowych, żeby przyjść do faceta na pierwsze spotkanie do domu. Albo kinomaniacy (na film), miłośnicy wina, posiedzieć pod kocem, bo zimno. Za każdym razem jak mówię, że nie interesuje mnie wymiana płynów ustrojowych z randomem i chciałabym się spotkać na neutralnym gruncie, nawet na spacerze, wyzywają mnie, że wcale nie chodzi o seks i jestem przewrażliwiona, a oni chcą
Chciałabym poznać męski punkt widzenia. Mam wysyp propozycji na aplikacjach randkowych, żeby przyjść do faceta na pierwsze spotkanie do domu. Albo kinomaniacy (na film), miłośnicy wina, posiedzieć pod kocem, bo zimno. Za każdym razem jak mówię, że nie interesuje mnie wymiana płynów ustrojowych z randomem i chciałabym się spotkać na neutralnym gruncie, nawet na spacerze, wyzywają mnie, że wcale nie chodzi o seks i jestem przewrażliwiona, a oni chcą
smutny_kojot +22
To normalne, że ukraińskie byczki w wieku 20-25 lat zerują balantajsa na polskim orlenie drąc głośno mordę zamiast walczyć z ruskimi u siebie? Sytuacja sprzed chwili. Nie wyglądali na specjalnie przejętych losem ojczyzny. A może się mylę i to był jakiś tajny oddział wykonujący specjalne misje na uchodźstwie.
#ukraina
#ukraina
Obecną generacja ścigania polega w 80% na przyczepności generowanej przez aerodynamike pojazdu. Ma to swoje zalety przykładowo w kwalifikacjach w których emocje zwykle są duże i można zobaczyć kunszt kierowcy. Natomiast w realiach wyścigowych aerodynamika kompletnie się nie sprawdza, ponieważ polega na laminarnym niezaburzonym powietrzu. Takie warunki są niemożliwe do osiągnięcia w bliskim ściganiu. Kierowca nie może jechać blisko drugiego pojazdu ponieważ w ułamku sekundy może oderwać się jedna struga powietrza i przyczepności mówimy Adios. Aerodynamika powinna być co najwyżej dodatkiem a nie główną cechą pojazdów--pojazdy GT3 potrafią ścigać się bliżej, bo pomimo dodania spojlerów nadal są to "normalne" pojazdy.
F1 powinna kompletnie zmienić specyfikację pojazdów. Moje propozycje to:
-usunięcie spojlerów
-nadwozie nie powinno generować docisku
-jedyny docisk z podłogi ale tylko w małych ilościach aby zapewnić bezpieczną stabilność pojazdu
-zmiana idei mieszanek opon
-aktywne zawieszenia
-dodanie kontroli trakcji
Let them race
F1 to nie zawody Time Attack, F1 to ściganie
Dziękuję to był mój TEDx Talk
#f1
Ściganie w deszczu jest dużo atrakcyjniejsze ze względu na większy wpływ przyczepności mechanicznej