Wpis z mikrobloga

mam tkc 80 niby duale ale widać jak znikają w oczach na czarnym :P


@Kuork: @ja_tu_tylko_na_moment @CptYolo
PANOWIE TKC80 TO JEST OPONA SZUTROWO SZOSOWA.
A nie kostka.
Kostka to jest mitas C02 i da się na niej zrobić 10 tys km po asfalcie tylko ciśnienie trzeba spuścić poniżej 1,6 bar wtedy kostki nie wyrwie.
Te TKC80 są bardzo dobrze przystosowane do jazdy po asfalcie.
@mpetrumnigrum: o, się znalazł radykał. Jak opona ma kostki zamiast bieżnika to jest kostką a nie szosowi nie wiadomo czym. Są kostki agresywne j mniej, tak samo jak są szosowe mniej lub bardziej bieżnikowane


@ja_tu_tylko_na_moment: nie masz do końca racji.
W oponie szosowej twoje nacięcia i wzorki niewiele zmieniają liczy się twardość gumy.
Natomiast w oponie terenowej wielkosć kostki i jej rozmieszczenie wręcz potrafi wykluczyć z terenu oponę jak np.
@mpetrumnigrum: No trochę już pojezdzilem po błocie, dają radę. Jakieś ekstrema przytaczasz


@ja_tu_tylko_na_moment: nie obraź się ale jeśli uważasz że ta opona daje radę w terenie to znaczy że jeździłeś po tym co pisałem lub tylko sobie średnio pyrkasz.
Ja kiedyś byłem tak głupi że złożyłem konkurencję TKC80 czyli mitasa E09 i pojechałem w Ukraińskie góry po 3 dyniowym deszczu. Jeździłem po szlakach zrywkowych, szlakach pieszych i połoninach oraz jarach.
@Kuork: Nie ma większych drgań, albo innych niedogodności przy jeździe na kostce po asfalcie?

Może kup drugi komplet felg na które wrzucisz opony szosowe? Niby na jednostkowe wypady się nie opłaca, ale taki wypad jak Ci może zniszczyć kostkę, to już staje się to w miarę rozsądnym wyjściem. Dodatkowo chyba kwestie bezpieczeństwa jak przyczepność, czy droga hamowania?
  • 0
@Zielony34: Oczywiście, że jest mniej wygodnie i głośno huczą. A nie będę kupował drugiego kompletu felg jak nie wiem ile będę miał to moto, to nie dla mnie.