Wpis z mikrobloga

#xbox #xboxseries
Cześć
Chce kupić używanego na gwarancji Xbox series s i znalazłem fajna cenę na prawie pełnej gwarancji ale gościu zgubił dowód zakupu. Wysłał mi natomiast jakieś screeny, że gwarancja jest aktywna i widać również numer seryjny zgodny z urządzeniem.
Czy w tym przypadku jak konsola lub pad będzie wymagał naprawy wystarczy, że będę posiadł dostęp do tego konta Microsoft i przez to konto robił zgłoszenie czy i tak będę musiał ponownie potwierdzić zdjęciem dowód zakupu w pewnym punkcie zgłoszenia reklamacji?
Nie wiem czy w to wchodzić, help
Kaolin28 - #xbox #xboxseries
Cześć
Chce kupić używanego na gwarancji Xbox series s i ...

źródło: Screenshot_2023-07-27-21-30-17-78_d4c83e98b7363fb18e9bde28130b0ba3

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
@Kaolin28: Dokładnie, żadne paragony nie są potrzebne. Wbijasz numer seryjny konsoli do swojego konta Microsoft w zakładce urządzenia i w razie problemu z tego poziomu tworzysz zlecenie gwarancyjne. Testowałem 3 razy na używanych kontrolerach kupionych na allegro, za każdym razem Microsoft wysyłał naprawiony po 7 dniach. Kontroler ma swój numer seryjny, konsola swój.
  • Odpowiedz
@Kaolin28 nie trzeba mieć paragonu do realizacji gwarancji w Microsoft, wystarczy dodać urządzenie do swojego konta i wtedy zgłosić naprawę. wysyłka jest za darmo. jedynie gwarancja ms na pada to 12 miesięcy.
  • Odpowiedz
@Kaolin28 tak, dokładnie, nie wiem tylko czy on nie musi czasem usunąć tego urządzenia od siebie z konta. ale być może nawet nie bo ja mam kilka urządzeń które jednocześnie są na koncie córki i syna, ale dla pewności lepiej jakby usunął od siebie.
  • Odpowiedz
@Kaolin28: Zależy, chyba w zeszłym roku to zmienili i wyrównali do 24 miesięcy. Kupiłem używaną Series S w czerwcu, gwarancja na pada była na 18 miesięcy.
  • Odpowiedz