Wpis z mikrobloga

Chyba problem był w TAA


@Syn_Krzysztofa: no RDR2 trochę kuleje z opcjami anty aliasingu. U mnie na ultra gra wygląda bardzo dobrze, ale:
1) gram w 1440p
2) ustawiłem TAA, ale jednocześnie generowanie rozdzielczości x1,75 żeby TAA nie rozmazywało
3) Mam 7900XTX a i tak miejscami FPSy spadają do 70-80. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@ReeceWithouterpoon: Pamiętam jak kiedyś ludzie mówili tak o HD i że dopiero FHD wypala oczy :P

Takie mam predefiniowane najwyższe, a jakbyś mógł mi pomóc dobrać ustawienia pod GTX 1080ti, żeby było stabilne 60 klatek to byłbym bardzo wdzięczny. Tak żebym mógł zrobić skalowanie rozdzielczości najlepiej, grać będę na TV 42 cale
Syn_Krzysztofa - @ReeceWithouterpoon: Pamiętam jak kiedyś ludzie mówili tak o HD i że...

źródło: Bez tytułu

Pobierz
  • Odpowiedz
@Syn_Krzysztofa: wyłącz taa bo to gówno.
filtrowanie x16.
Msaa włącz x4 bo masz fhd
Tekstury max, reszta na haj
Okluzje włącz.
Ps. Ja też myślałem, że FHD jest ok ale teraz mam 4k i uważam, że FHD jest ok ale jak masz poważną wadę wzroku. 1440p jest optymalne i lepiej grać w tej rozdzielczości na średnich niż ultra w fhd. Po prostu dziś FHD wygląda źle przez przesyt graficznych guwien
  • Odpowiedz
@ReeceWithouterpoon: Po ustawieniu tak jak napisałeś, nie wyciągam 60 klatek ale przynajmniej sensownie to wygląda. Na TV będzie lepiej bo siedzę trochę dalej a i tak w okularach grać muszę. Spróbuję jeszcze ustawienia tekstur ultra + reszta średnie ale z włączonym skalowaniem rozdzielczości na 1.5 :D

edit: Porażka, 30 klatek ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz