Wpis z mikrobloga

Hej, pracuje jako inżynier serwisu w firmie, która sprzedaje i serwisuje urządzenia w zakładach produkcyjnych.
Mamy skrzynkę serwisową i telefon na który klienci mogą zgłaszać swoje problemy. Maili jest codziennie około 20-40, telefonów podobnie. Są okresy kiedy jest jeszcze więcej pracy.

Na stanowisku dyżurnego pracuje naprzemiennie około 5 osób - zmieniamy się nawet codziennie. Powoduje to czasami nieporozumienia bo nie wiadomo co ostatnio zrobiła poprzednia osoba.

Jedyną zasadę jaką mamy to maile, które trzeba obejrzeć albo załatwić są oznaczane czerwoną flagą z Outlooka.
Czy jest jakieś narzędzie, do którego można podłączyć naszą skrzynkę serwisową i mieć więcej narzędzi do poprawnego organizowania pracy, robienia notatek itp.?

Niestety nie wchodzi w grę nic co zmieni sposób kontaktowania się klientów - muszą oni pisać po prostu na adres mailowy i dzwonić pod dany telefon.

Nie chcielibyśmy również narzędzia, w którym trzeba ręcznie zakładać jakieś zgłoszenia albo kopiować maile bo to zajmuje zbyt dużo czasu. Bardziej chodzi o coś co można połączyć ze skrzynką i po prostu dla danej wiadomości od klienta mieć więcej opcji organizacji.

#office #outlook #helpdesk #it #korpo #korposwiat
Vojak - Hej, pracuje jako inżynier serwisu w firmie, która sprzedaje i serwisuje urzą...

źródło: helpdesk

Pobierz
  • 2
@Vojak: W GSuite można tworzyć "zbiorcze" skrzynki mailowe (np. pomoc@domena.pl), które dla klienta działają jak normalna skrzynka, na którą wysyła maile, a dla Was są widoczne jak grupa, gdzie maile trafiają do wątków, które później można przypisać do konkretnej osoby. Rozwiązanie nie jest zbyt intuicyjne, więc dobrze by było zapłacić za wdrożenie i szkolenie.

https://support.google.com/a/users/answer/167430?hl=pl

Jak pracowałem w mniejszej firmie to z kolei było to rozwiązane tak, że maile się tagowało