Wpis z mikrobloga

@hermie-crab: żeby stracić wiarygodność to trzeba ją mieć xD
-nie wiem
-nie znam się
-zabrakło czasu
-to nie ja pisałem
-to tylko żarty
-wyrwane z kontekstu
-hosting wygasł
  • Odpowiedz
@hermie-crab: hehe przecież nie ma żadnej koalicji hehe my tylko głosowali tak jak pis w ważnych sprawach, ale hehe piso peło jedno zło - my byli przeciwko zmianom menu w restauracji poselskiej, a peło zagłosowało jak pis hehe, nue ma żadnej koalicji, przecież nikt z konfederacji nie jest w rzondzie hehe, lewakuw piecze hehe dupa, a karawana jedzie dalej hehe i psy szczekajom też
  • Odpowiedz
@Kismeth: Przecież to uchylili w kolejnym głosowaniu. Co ciekawe tzw. opozycja nie zagłosowała za tym uchyleniem.
Tak to jest jak się wiadomości o polityce z neuropejskiej bańki.
  • Odpowiedz
Przecież to uchylili w kolejnym głosowaniu. Co ciekawe tzw. opozycja nie zagłosowała za tym uchyleniem.

Tak to jest jak się wiadomości o polityce z neuropejskiej bańki.


@bastek66: xD

A o ostatniej obronie ziobry też zrobisz fikołka z przewrotką, głuptasku? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@bastek66: no to salto już zrobiłeś. Trzeci raz proszę cię o jakiegoś kickflipa z ostatnią obroną ministra ziobry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie masz jeszcze przekazu dnia na damage control, czy o co chodzi?

Śmieszna ta wasza sekta.
  • Odpowiedz
@bastek66: xD wyparcie masz opracowane do perfekcji. Może kiedyś zmądrzejesz, choć szanse są malutkie jeśli wciąż po tym co ta partia odwala i co sobą reprezentuje bronisz ich nie mając nawet argumentów. Ja na oczy przejrzałem już dawno.
  • Odpowiedz
@bastek66: no niestety, fakty są takie, że konfederacja bardzo chciała wprowadzić ten podatek, ale senat ją powstrzymał i w ostatniej chwili zmienił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz