Wpis z mikrobloga

@polish_superstar: dokładnie jak @mustafas00 napisał - podaj trochę więcej szczegółów, bo generalnie to jest trochę za mało informacji na start żeby cokolwiek polecić. Podpowiadam:
- czy to musi być lustrzanka? (teraz królują bezlusterkowce)
- jaki jest Twój poziom doświadczenia z fotografią?
- czy Twój budżet obejmuje tylko samo body (sam aparat) czy to już kwota razem z obiektywami?
- co planujesz fotografować? (rodzinka/fotografia uliczna/architektura/wesela/krajobrazy/samochody/sport/astrofotografia/portrety/itd.)
- czy cenisz sobie mobilność? (są mniejsze i większe aparaty, to
  • Odpowiedz
@polish_superstar: Dobra, to w takim razie jeśli chodzi o Sony (bo z Nikonem i Canonem nie mam doświadczenia) to faktycznie jednym z dobrych wyborów może być Sony A7 III. Dlaczego?
- pomimo tego że aparat ma już kilka lat, to nadal wyróżnia się świetną jakością zdjęć, bardzo dobrym AF, bardzo dobrze radzi sobie w warunkach słabego światła
- wydaje mi się że ten konkretny model jest hitem popularności Sony, jest wyjątkowo obecny praktycznie wszędzie (reportażyści, fotografowie na różnych wydarzeniach, itd.), myślę że to przez bardzo dobry stosunek cena/jakość
- używany znajdziesz już za około 5k, nowy kupisz np. na fotoplus z cashbackiem za około 6,8k
- to body da Ci spokój i możliwości rozwoju na naprawdę wiele następnych lat, de facto dopóki nie zaczniesz wymagać więcej od wideo (zapis w 10 bitach czy więcej klatek/s), to pod względem fotograficznym to body daje Ci wszystko czego potrzebujesz (nowsze modele z serii A7 poprawiają m.in. AF [który w A7 III i tak jest świetny], zmieniają system menu [który faktycznie w III jest mało intuicyjny, ale da się przyzwyczaić], poprawiają wideo [więcej klatek/s, więcej formatów, profile s-cinetone, 10 bit zapis, itd.]).