Wpis z mikrobloga

Kupiłem przez aplikację #intercity bilet na 12.07.
Po zakończeniu transakcji bilet przez chwilę pokazał się w apce, ale po wejściu w zakładkę moje bilety nic tam nie ma - tak samo po zalogowaniu się na stronie intercity.pl, na moim koncie nie ma tego biletu. Tak samo nie mam e-maila z biletem. Jedynym śladem po zakupie biletu jest email z przelewy24 z potwierdzeniem transakcji (płacone blikiem).
Zadzwoniłem na infolinię IC witam powiedzieli, że bilet się nie wygenerował i mam kupić nowy, a w sprawie tego, pisać reklamację. Bank opłatę za bilet trzyma w blokadzie, którą rozliczy do 7dni - i dopiero wtedy będę mógł wygenerować potwierdzenie, które mam załączyć w reklamacji
Co za szajs.
  • 4
@pawelJG bank zadziałał sprawnie i oddał, samo IC nie odpowiedziało jeszcze na reklamację przez formularz
Tylko u mnie ta sytuacja zdarzyła się dwa razy, ale w banku chyba zrozumieli, że raz albo rozpatrują to jako dwie reklamacje, albo muszę im napisać, że nie zauważyli ( ͡° ʖ̯ ͡°)