Aktywne Wpisy
Plusują osoby, które nie mają żadnego tatuażu ani nie planują sobie w przyszłości takowego zrobić. Zobaczymy, czy jest nas chociaż z tuzin. Odnoszę wrażenie, że każdy jest pomazany; od kasjerki w Netto do listonosza czy kuriera, to jest jakaś plaga. Do pomazanych rąk czy karków coraz częściej dochodzą łydki i uda a nawet twarz. Co innego poddać się trendowi mody albo sobie zmienić kolor włosów - to wszystko cofniesz w jeden dzień.
damrem +86
Mirki ja już nie mam siły do kupowania samochodu. Co znajdę fajną ofertę to wychodzą jakieś poukrywane wady.
Wczoraj już dogadywałem rzeczoznawcę do obejrzenia Kia XCeed, ale podkusiło mnie zamówić raport po numerze VIN i wyszła szkoda na 3/4 samochodu, gdzie miał być tylko malowany tylny błotnik.
Piszę do gościa, że odwołuję wizytę, bo auto było praktycznie skasowane a nie miało obity błotnik a on mi odpisuje "A co tam Panu pokazało
Wczoraj już dogadywałem rzeczoznawcę do obejrzenia Kia XCeed, ale podkusiło mnie zamówić raport po numerze VIN i wyszła szkoda na 3/4 samochodu, gdzie miał być tylko malowany tylny błotnik.
Piszę do gościa, że odwołuję wizytę, bo auto było praktycznie skasowane a nie miało obity błotnik a on mi odpisuje "A co tam Panu pokazało
Po zakończeniu transakcji bilet przez chwilę pokazał się w apce, ale po wejściu w zakładkę moje bilety nic tam nie ma - tak samo po zalogowaniu się na stronie intercity.pl, na moim koncie nie ma tego biletu. Tak samo nie mam e-maila z biletem. Jedynym śladem po zakupie biletu jest email z przelewy24 z potwierdzeniem transakcji (płacone blikiem).
Zadzwoniłem na infolinię IC witam powiedzieli, że bilet się nie wygenerował i mam kupić nowy, a w sprawie tego, pisać reklamację. Bank opłatę za bilet trzyma w blokadzie, którą rozliczy do 7dni - i dopiero wtedy będę mógł wygenerować potwierdzenie, które mam załączyć w reklamacji
Co za szajs.
Tylko u mnie ta sytuacja zdarzyła się dwa razy, ale w banku chyba zrozumieli, że raz albo rozpatrują to jako dwie reklamacje, albo muszę im napisać, że nie zauważyli ( ͡° ʖ̯ ͡°)