Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Było to w lutym. Amazon mi zaj... 400+zł. Wyszło że odesłany produkt był zepsuty, w podobnym momencie zablokowali mi konto do amazona. Pisałem z botem przez e-maila, który nie chciał mi nic wyjaśniać za co mam zamknięte konto więc zadzwoniłem na infolinię. Pan konsultant powiedział mi że niby coś z siecią wifi robiłem? Nie pamiętam. Powiedział mi że odblokuje w ciągu 24h na chwilę konto, a była to walka z czasem bo zaraz minąłby termin zwrotu. Nic się takiego nie stanęło więc starą etykietę nim mi konto zablokowali nakleiłem i odesłałem. DHL chyba, potwierdził odebranie paczki. Zwrotu gotówki nie dostałem. Na e-mailu piszę z maszyną która odpowiada że nie odesłałem w terminie produktu więc nie zwrócą mi kasy. Oraz że " prawdopodobnie nie odpowiemy na następne pytania ".
Zrobiłem chargeback w banku przez internet. Dostałem po 2 tyg informację że coś tam są w stanie i mam to konsultować ze sprzedawcą :) I sposoby że mam to zlecić organom ścigania itd... Nie mam dostępu do danych konta, bo konto nie istnieje i pamiętam tyle co w głowie i e-maila, i coś mam tam może pobrane. Co mam robić? Było to w lutym więc dawno, ale ostatniej rzeczy nie robiłem. A też sobie trochę to chcę darować bo nie chce mi się walczyć na infolinii skoro to co wyżej napisałem mi zrobili. Podobno mają dobrą opinię?
#pytanie #amazon #oszustwo #scam



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 1