Wpis z mikrobloga

Cześć #aliexpress owcy!

Miał ktoś podobną rozkminę i sobie poradził? Ali zaproponowało zrobienie z moich zamówień paczki zbiorczej do paczkomatu, niestety ktoś w Chinach albo w Holandii, bo tamtędy przechodziła paczka, zamiast wysłać ją do paczkomatu wysłał kurierem na adres paczkomatu. Oczywiście kurier nie dostarczył, przy okazji dodał paczce status "nieprawidłowy adres". Inpost odsyła do nadawcy, w Ali nie udało mi się skomunikować z nikim prócz botów, jest jakaś szansa na ogarnięcie tego czy szybciej ogarnę odzyskanie kasy przez reklamację w banku?
  • 4
@phty W aliexpress jest możliwość pisania z żywym człowiekiem, na dodatek po polsku. Ja tak zgłaszałem reklamację, robiłem to poprze stronę na komputerze a nie telefonie czy aplikacji. Rozwija się to menu chatu i tam jest opcja rozmowy z operatorem.
Nie udało mi się znaleźć takiej opcji, nie mogę też chyba zgłosić reklamacji bo paczka jest wciąż w transporcie.
@Setral: Trudno, mój błąd. Zrobiłem śledztwo i wychodzi, że paczka zbiorcza miała iść do paczkomatu DHLa, Inpost się pojawił tam nie wiem skąd.