Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +4
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Chciałem sobie do tego laptoka wsadzić dysk NVME do wolnego slotu M2 (WWAN). No i nie ma wprost informacji, czy to jest wcięcie B, M czy B+M. Po zdjęciach wyszło że M
no i teraz czekam na adapter, bym w miejscu dysku SATA móc wsadzić tego NVME...
Takie trochę #zalesie, bo jednak myślałem, że dzięki sporemu community uda się szybko znaleźć informacje dot. wymaganego dysku. Ja niestety, jako dyskowy laik, musiałem grzebać kilka godzin... No ale cóż, life is life, na na na ra ra
@Kryspin013: Panie, a cuś pan tam wsadził? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja t580 nosze codziennie i to że gdziekolwiek jestem, otwieram klape i już mam neta jest bezcenne
@MercedesBenizPolska: komp głównie w domu, ja mam wersję bez modemu - musiałbym dokupić kable i modem oraz poprowadzić je przez całego lapka a mi się nie chce. No i mam dwa dyski.