Wpis z mikrobloga

Cześć, robiłem aneks do umowy na #internet w #orange, jakoś nie wyłapałem na początku że mi doliczają 6.15 za wsparcie zdalne i 6.15 za cyber tarcze. Wyłapałem dopiero jak monter montował urządzenie ale powiedział że w salonie mi to anulują.
Zadzwoniłem do nich z reklamacją ale niestety odrzucona bo znałem umowę wcześniej...

Pytanie więc czy faktycznie w salonie mi zdejmą te dodatkowe paczki czy będę musiał z tym żyć?

ps. jakie pytania zadać na wsparciu technicznym? Bo chyba córkę nakłonię (pieniędzmi) aby zadzwoniła kilka razy na tą pomoc.

#prawo #pytaniedoeksperta
  • 6
@wiesiu2: Anuluj te usługi to na pewno, jak nie anulowali to zrób reklamację albo poproś o rekompensatę i zaznacz, że tak powiedział Ci monter. Nie, nie wypowiadaj umowy bo zapomnisz i wleci kara umowna. Swoją drogą nie wiem ile zarabiasz, że dla 12 zł chce Ci się temat wałkować na infoliniach i wykopie.
Swoją drogą nie wiem ile zarabiasz, że dla 12 zł chce Ci się temat wałkować na infoliniach i wykopie.


@Eshirael: tu nie o zarobki chodzi a o zasady... zresztą 2 lata po 10zł netto daje 240zł + vat
@wiesiu2: od zawsze operatorzy robią na tym wał ale zwrócą Ci kasę nawet za kilka miesięcy, powiedz o rabacie i będzie git. Reklamacja to długi proces pod kątem realizacji i technicznej obsługi. Rabat 10 czy 15 zł na infolinii to dwa kliknięcia konsultanta.