Wpis z mikrobloga

@swagerstom:

Gpt:
Możesz dodać cienki kontur między plane'ami w Unity, używając assetu o nazwie "Outline Effect". Aby go dodać, wystarczy pobrać i zaimportować pakiet do projektu Unity, a następnie dodać komponent "Outline" do obiektu, który chcesz podświetlić. Możesz dostosować różne parametry, takie jak kolor, grubość i tryb blendowania, aby uzyskać pożądany efekt cienia. Mam nadzieję, że to pomogło! Daj mi znać, czy masz jakieś inne pytania.
@swagerstom:
Gpt:
Thank you for your input! Yes, you are correct. The latest stable release of Unity as of October 9, 2020 is version 2019.4.11. Is there anything else I can help you with?
@Uddhx: Nie pytałbym tutaj gdybym umiał znaleźć odpowiedź w google albo w gpt. W poradnikach znalazłem same outline'y, a mi nie o to chodzi.
Kod z gpt sie nawet nie kompiluje, a jak mu wrzucam co jest nie tak to tylko udaje, że coś naprawia, podmienia nazwy zmiennych, zmienia miejsce kodu xd...
@kamil062: nie rozumiem co tu wykrywać, jak położenie krawędzi jest znane, to są zwykłe plane'y. Poza tym to nie ma wyglądać jak kreskówka, tylko chcę żeby wyglądało jak narysowane w paincie.