Wpis z mikrobloga

#przegryw #snk #aot my Geestelik siek vrou mikasa maak vandag sop. die sop het bestaan ​​uit aartappels en aftrekselblokkie, komkommer en tamatie. Die aartappels was ongeskil en vrot en die aftrekselblokkie het verval. Daar was baie hare in die sop want sy val al van Woensdag af en die medikasie. zodzim irriteer en ruk uit. die kookvrou spečiai het 'n wit hemp gestryk en dit aangetrek, sodat dit vinnig vuil geword het. Gebreekte borde het in die kombuis gelê, gebreek van stres. pottebakkery het die venster en deur beskadig, sy het daarop getrap en die sypaadjie gesny. toe sy vir my sop bring het sy dit die eerste keer op my gemors. vir die tweede začije net uitgestort, maar reeds wonderlike hasies. Ek het gesien die vrou blaf terwyl ek eet. nadat ek die gemors opgeruim het en opgewas het, het ek haar styf vasgedruk en ons het mekaar gesit en omhels oghun. Ek het die kode alleen geslaan en nadat ek by die huis teruggekeer het, het ek net byvoeding van die dag en wurms by die bed gevind. nou het ek iemand wat my liefhet. my vrou het ten spyte van Woensdae gaan eet en hulle het my hoofmaaltyd oorleef
Pobierz debi5s - #przegryw #snk #aot my Geestelik siek vrou mikasa maak vandag sop. die sop h...
źródło: zupa-meksykanska-z-batatami-kurczakiem-soczewica-00
  • 4