Wpis z mikrobloga

@mydlina: Jasne, ale życie C:S utrzymało dzięki twórcom dodatków. Jeśli Paradox nie zapomni o nich w drugiej części, to szykuje się kolejny świetny tytuł (moim zdaniem).
Takich gier korzystających z dodatków sceny moderskiej jest więcej - jak choćby Assetto Corsa.
  • 5
Gdyby nie społeczność, ta gra skończyłaby tak jak Cities XL


@x4vhb7s88op: NO WŁAŚNIE! Jaki jest sens tworzenia gier, jak wystarczy, że zbudujesz jej fundament i resztę zrobią gracze? Ja chciałbym usiąść i grać, a nie tak jak w przypadku C:S - za każdym razem trzeba sprawdzać wszystkie mody, czy jakiejś aktualizacji gry nie było, czy wszystko ze sobą współgra, a może jednak coś ze sobą koliduje.
@mydlina: Dokładnie to, w dodatku nie ważne, jak bardzo uważnie nie sprawdzał byś tego, czy mody nie kolidują ze sobą, i tak coś się wykrzaczy w którymś momencie. Prawda jest taka, i jestem wręcz o tym przekonany, że przy Cities 2 pracuje dużo osób, które wydały największe i najbardziej rewolucyjne modyfikacje do 1 części. To też liczę, że podstawowa wersja będzie już na tyle grywalna, że nie będzie trzeba bawić się
@mydlina:
Mam takie same odczucia, myślałem że jak robią sequela to zrobią zupełnie od nowa sposób w jaki są budowane budynki, a tymczasem dalej są kwadraty, przy takim systemie to nie opłaca się robić ulic inaczej niż od linijki i przecinających się pod kątem prostym
  • 0
@Fennrir: jest to jak najbardziej wykonalne, ja nie mówię, że nagle muszą powstawać niewiadomo jakie budynki, ale znowu będą puste place, z którymi ni cholery nie wiadomo co zrobić, chyba że nasrać nienaturalnie drzewami. A można było to rozwiązać tak jak zrobili to w Manor Lords - sam wyznaczasz działki, które mogą mieć przeróżne kształty i przede wszystkim - przyklejają się do istniejących dróg.
mydlina - @Fennrir: jest to jak najbardziej wykonalne, ja nie mówię, że nagle muszą p...

źródło: xDdd

Pobierz