Wpis z mikrobloga

#motocykle #chlopcyrometowcy

Ofensywa Rometa na ten sezon trwa,po zajebiście wycenionym nowym CRS 250 (10k za crossa z homologacją) dziś Kamil z Foto Moto Blog i Alien z ADVlog dostali Rometa 530TT na testy.
Jest to kolejna ADV z Chin. Sprzedawany w Hiszpanii jako Mitt 530TT i w Niemczech jako Zundapp ZXA 500. Wyceniony jest u nich na około 8k Euro, pytanie czy znajdzie się odważny by tyle zapłacić za Rometa , 35k to dosyć dużo. Choć dziś to może już nie tak dużo, TRK też już dobił do 30k , tyle że za Benellim stoi duża marka w PL która jest przygotowana i zatowarowana w części a Romet? Czarno to widzę niestety.
Kick_Ass - #motocykle #chlopcyrometowcy 

Ofensywa Rometa na ten sezon trwa,po zajebi...

źródło: temp_file.png1080407628790388658

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
rok pojeździ a potem stoi na ulicy bo nikt nie umie naprawić


@paczelok: Potwierdzam, jestem taki motocyklem.

pytanie czy znajdzie się odważny by tyle zapłacić za Rometa


@Kick_Ass: Obstawiam, że sprzedaż będzie tak marna, że po tym sezonie zniknie z oferty. Albo będzie dostępny tylko na zamówienie. Ratuje go niższa masa od TRK przy tej samej mocy, co powinno dać lepszą dynamikę. Być może kupią go osoby, dla których Benelli
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Nie wiem ile akcesoriów fabrycznie będzie mieć ten Romet, ale aktualnie marnie to widzę. Główną siłą TRK jest to, że jest tańszą CB500X, która kosztuje niecałe 35k. Jeśli 530TT od tego zaczyna to traci 90% atrakcyjności.
Do tego Benelli zaczyna już sobie budować sensowną markę jako "tanie i wciąż niezłe", a o Romecie dalej zwykle słychać że jest "dobry bo tani" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Ostatnio słyszałem tą nazwe naście lat temu ¯\(ツ)/¯
Ale wg. wikipedii to kolejny "włoch", który padł i teraz jest tylko brandem chińczyka. To samo co Romet i Benelli tylko jeszcze nie wiadomo gdzie na spektrum jakości.
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Ten CRS 250 waży 140 kilo a napędza go 17 KM, no Panie,cross. Ja wiem ż inflacja #!$%@? a marketingowa inflacja pojęć #!$%@?ła już dawno w kosmos ale wiem nie znaczy że zgadzam się z takim #!$%@?.
Szacunku trochę dla pojęć podstawowych.

Gx
  • Odpowiedz
35k


@Kick_Ass:

jest tańszą CB500X, która kosztuje niecałe 35k.


@Aramil:Nie jest tańszą, CB500X kosztuje 33.300 xD No chyba sobie w Romecie jaja robią. Alternatywa realna, to by była, gdyby 530TT kosztował MAX 25k xD Zniknie po sezonie [i słusznie], albo będzie dostępny wyłącznie na zamówienie. Powodzenia wtedy z szukaniem części po gwarancji. Kompletny niewypał moim zdaniem. Osobiście, jak bronię Chińczyków, tak w ciemno w tym wypadku biorę "gołą" Hondę bez
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Jest tu zasadnicza różnica:
- Volvo przeniosło produkcję do Chin i (przynajmniej w teorii) ktoś o zachodnim podejściu do QA patrzy Chińczykom na palce.
- Chińskie motocykle to ich własne* konstrukcje, które są tylko brandowane upadłymi jakiś czas temu markami. A Chińczycy mają podejście do QA z gatunku "czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(*zwykle licencjonowane/kopiowane, ale załóżmy że "własne")
  • Odpowiedz
CRS 250 (10k za crossa z homologacją)


@Kick_Ass: to żeś dowalił do pieca.
CRS 250 nawet dual sportem nie można nazwać. To zwykły adv a gdzie mu do enduro już o crossach nie wspominając.
Znam ten silnik to jest zongshen 17KM Miałem z nim do czynienia ( z silnikiem nie motocyklem) w wersji na gaźniku, na szym rynku pojawia się już od 5-7 lat. I miałem okazję jeździć na 125 z
  • Odpowiedz
tak go promuje romet a nie ja. dla mnie to zwykłe adv ciut tylko lepsze od 125. 10k to dobra ceno imo.


@Kick_Ass: na oficjalnej stronie rometa nie ma tego motocykla. Dlatego proszę o podrzucenie linka do strony w której jest reklama tego pojazdu i jest tak zareklamowany jak piszesz.

Po drugie cena rzeczywiście atrakcyjna, pytanie brzmi jakiej jest to jakości? Posądzam że jak te 125 za 8 tys zł.
Mi
  • Odpowiedz