Wpis z mikrobloga

No tu się walnąłem, ale już że 2000 jest 20 lat młodszy to już dobrze xD


@PiotrFr: nie martw się. sam muszę sobie zawsze w głowie po 5 razy sprawdzac czy to 20 lat minęło od lat 90 czy już 30 itd. xD
@PolishPsycho:

Musisz się najpierw przejechać, a dopiero potem zajmij się resztą. Bo stara GW ni cholery nie przypomina motocykla (nawet innych wielkich turystyków) w jeździe. Bliżej mu do Fiata Ducato z urąbanymi dwoma kołami z jednej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Albo polubisz, wtedy obejrzyj resztę dokładnie, albo się od razu zniechęcisz, więc oszczędzisz sobie czasu i fatygi.

OK, teraz dopiero doczytałem, że to rocznik 1980, a
Właśnie sobie też znalazłem, tylko się zastanawiam że to pewnie jest na gazniku, czyli zabawa z regulacją


@paczelok: regulacja gaźnika to będzie twoje najmniejsze zmartwienie jeśli ten motocykl będzie w nie idealnym stanie i z przebiegiem do 70 tys km.
znawca detected, elektryka pewnie i co jeszcze


@paczelok: wszystko zależy ile ten motocykl stał na słońcu i w jakich temperaturach jeździł i oczywiście ile naprawdę ma km przejechane.

Promienie UV i wysoką temperatura powodują kruszenie się plastikowych obudów od przewodów oraz kostek, a także gumowych łączeń.
Gumowe elementy są także w lagach, hamulcach, przy gaźnikach.
Ogólnie rozejrzyj się za nowymi częściami do tego sprzętu jak z dostępności. Np, uszczelniaczy zaworowych, środków
Honda GL (Gold Wing) 1100 z 1980 roku. Hot or not?


@PolishPsycho: Jeśli komuś się podoba, to hot. Jak przyjdzie do serwisowania, to #!$%@? NOT. Ale o tym już chyba zostało napisane. Jak lubisz się bawić w archeologa i przekopywać sieć za częściami, to powodzenia.