Wpis z mikrobloga

@JayCube w załączeniu masz tweeta porównującego rozmiary. A do tego dodam: przesył do 1MW, dostęp do superchargerze Tesli, tańszy w produkcji.
Nawet supercharger jest tańszy w produkcji, chyba nawet dwukrotnie, znajdę info, od podobnej mocą ładowarki, np. electrify America.
  • Odpowiedz
  • 0
@JayCube: Jest o wiele mniejsza i lżejsza, a jeśli jeszcze do tego tańsza to nad czym się zastanawiać.
Jedyny problem jest w sumie taki, że nie jest trójfazowa, ale gdyby potroić prąd z 16A na 48A to moc ładowania AC pozostaje ta sama.
  • Odpowiedz
@gonzo91 Przeciez wtyczka nie ma nic do ceny urzadzenia. Tesle reszta maja przejściówki, a europejskie superchargery maja ccs.

@Yelonek mówimy o standardzie DC tesli. Brak trójfazowj ładowarki w autach nie ma nic wspólnego z standardem DC.
  • Odpowiedz
  • 0
@gonzo91 blue cruise czy jak to się nazywa to totalny szajs i Jim dobrze o tym wie. za dwa lata Tesla będzie licencjonować też FSD dla Forda i nie tylko
  • Odpowiedz
  • 0
@JayCube: Tesla ładuje się AC i DC przez tę samą wtyczkę przez co brakuje pinów, żeby podłączyć 3 fazy.
W Stanach obwody mają głównie na 120V, a niektóre obwody, głównie suszarki do prania, są połączone na -120V/+120V co daje razem 240V.
  • Odpowiedz