Wpis z mikrobloga

Nowe usługi
Przedstawiciele #inpost zapowiadali, że w maju może wystartować usługa płatnicza firmy pod szyldem InPost Izi
— Na temat usługi płatniczej na tym etapie nie możemy powiedzieć nic nowego, testujemy ją wraz ze sprzedawcami na zamkniętych grupach odbiorców.
To bardzo skomplikowany projekt, największa innowacja w #inpost od czasu wprowadzenia paczkomatu. To moim zdaniem będzie prawdziwa rewolucja, jeśli chodzi o łatwość robienia e-zakupów. Do konsumenckiego startu usługi jeszcze chwila
https://www.pb.pl/inpost-nie-pije-szampana-z-powodu-800-1185411
#gielda #allegro
  • 8
  • Odpowiedz
@widmo82: w tej nowej metodzie płatności chodzi by poprawić cash flow firmy i uniknąć prowizji dla pośredników w postaci bramek płatniczych. Zamiast oddawać prowizję za każdą paczkę blikowi lub innemu operatorowi sami staną się operatorem plus pieniądze będą mieli od razu a nie po kilku dniach jak w obecnym modelu. Sprzedają to konsumentowi jako rewolucję ale najbardziej skorzysta na tym sam Inpost. Dlatego jest też tylu operatorów i różnych standardów bo
  • Odpowiedz
@widmo82 @Zawi163 @unified_observer

Czym więcej tym lepiej, nawet jeżeli dla mnie jako klienta nie zmienia to wiele bezpośrednio bo i tak zapłacę kartą / blikiem / szybka płatnością. Ale dla sprzedawców zmienia to ogromnie dużo, bo przez to że jest konkurencja firmy mogą ze sobą konkurować prowizjami, gdybyśmy mieli jedno PayU np. to prowizje by mogli sobie dla sprzedawców dawać jakie chcą, finalnie my klienci kupujący przez internet byśmy płacili więcej za
  • Odpowiedz
@markier: czyny nie słowa. nie narzekam, nie przyjmuje takiego korpo bełkotu jak naiwne dziecko, tłumacząc sobie że " może wymyślą coś nowego". Niewątpliwie będzie miało nowe logo, co nie zmienia tego że wszyscy ci utraty mówili, są bardziej upierdliwi od dostępnych od lat płatności np. kartą.
  • Odpowiedz