Wpis z mikrobloga

@Sla_Voy: o ciekawe, HT208 chyba na kanale miałeś, to jakiś młodszy brat ? Wizualnie wygląda trochę zabawkowo.

Tak btw. fajny kanał i spoko głos, dobrze się słucha jak Reduktora Szumu :D
Czemu nowe konto masz na wypoku ?
@Sla_Voy: Obejrzałem sobie jeszcze raz filmik o HT208 z Twojego kanału, trochę mnie ten wyświetlacz nie przekonuje, ale widzę 206 ma bez bajerów. Poszperałem w necie i 2 firmy? produkują te mierniki - oba identycznie wyglądają.
Kaiweets oraz Habotest - myślisz, że to tylko brandowanie i to to samo ?
HT208D
HT206D
@Dezynwoltura: To jest dokładnie to samo, różnica jest w nazwie marki. Habotest to oryginalny producent. HT206D poleciłem, bo jest tańszy i ma mniej kłopotliwy wyświetlacz LCD. Funkcja Inrush wg mnie jest niepotrzebna, zbyt krótko mierzy prąd, żeby pomiar miał sens. Oprócz tego ma mniejszy zakres prądowy, do 600A, a nie 1000 jak 208D.
Habotest robi przyzwoite multimetry, na poziomie powiedzmy UNITa.
Jest jeszcze taki mały Unit UT210E do 100A z małymi
@Sla_Voy: Właśnie te 2 rozważam tj. 206 i 210E lub UNIT 203+/204+, ale czytałem o tych 2 pierwszych, że nie nadają się do sprawdzenia prądu upływu w aucie a czasem przydałoby się móc to zrobić. Nie jestem tylko przekonany czy do 200zł znalazłbym coś sensownego z taką opcją ? Jeżeli nie to wezmę chyba HT206 - a Ty co byś wybrał ?
@Dezynwoltura: Myślę, że żaden za te pieniądze się nie nadaje do takich pomiarów. Cęgi na zakresie DCA są czułe na wszystko, nawet położenie względem Ziemi. Namagnesowują się, trzeba często je zerować i kombinować bo się rozjeżdżają. Do 100 mA to są bardziej wskaźniki. Nie wspominając, że często nie ma ich nawet jak prawidłowo założyć w aucie, bo nie ma po prostu miejsca przy akumulatorze lub przewody są ukryte. Dużo prościej zapiąć